14.11.11

Hair

Na Carolinině blogu (kde jinde) se minulý týden objevil editorial, ve kterém mě ani tak nezaujalo oblečení, jako vlasy modelky. Něco takového chci! Délka akorát, trochu sestříhané a hlavně ta variabilní ofina! Může být na bok, uprostřed, rozdělená. S těmito obrázky půjdu brzy ke kadeřnici. Co si o tom myslíte, líbí? 


 Tyhle kalhoty jsem si zamilovala :)


source

16 komentářů:

M! řekl(a)...

ty vlasy jsou fakt bozi! jojo, jdi do toho! :) tobe to bude hodne sluset!.)

Ivet´s perspective řekl(a)...

Zrovna hledam inspiraci co si zitra necham od kaadernice vytvorit na hlave..a tohle se mi opravdu hodne libi, snad mi to bude sluset :))

www.ivetsperspective.blogspot.com

Lavender řekl(a)...

presne nad čímsi takým už dlhšie rozmýšľam

▲Tyna řekl(a)...

úžasný vlasy:))

Michelle řekl(a)...

Já schvaluji vše, jak modelku, tak oblečení tak i vlasy! :)

http://michellecakova.blogspot.com/

CzechBlondýn řekl(a)...

Myslím si,že sis vybrala opravdu dobře.Taková rozcuchanost je jako stvořená pro podzimní a zimní období...:-)

Thuy řekl(a)...

krasne fotky :)

Zuzankita✝K. řekl(a)...

posledná blúzka je suprová!

karissaworld.blogspot.com

Anonymní řekl(a)...

takovou ofinu mam uz par let, doporucuju :) ale je potreba opravdu kvalitni strih a nasledna pece
nela

Foly D. Sante řekl(a)...

potom ťa chcem vidieť, ako budeš vyzerať!:)

Katie řekl(a)...

díky, tak já to tedy zkusím, ale ještě to bude chvíli trvat, moje kadeřnice je daleko, tak je to složitější se objednat :) ale tak na prosinec to vidím, jupí

T. and B. řekl(a)...

Má super vlasy)).

Martina řekl(a)...

chci to taky tááááák :)

The Fashionable Brunette řekl(a)...

Účes je dobrý a myslím, že se s ním dá dělat hodně kreativních věcí - takže palec nahoru!

Kdo oblékal tu modelku? Je to geniální!

Kate řekl(a)...

Pravda, délka tak akorát a ta univerzální ofina je bezvadná :D

Katie řekl(a)...

The Fashionable Brunette: modelku oblíkala práve Caroline ze Stockholmstreetstyle :)