08.11.11

Divadlo a kino

Dnes mám pro vás dva tipy. Na divadelní hru a film.
Minulý týden jsem byla s kamarádkama v divadle Komedie na představení Staří mistři. Hrají tam bratři Karel a Marian Rodenovi. Dva muži, setkávají se denně v Bordoneho sále vídeňského Kunsthistorickém muzeu před Tintorettovým Mužem s bílým plnovousem. Oba dva jsou nerudní, jeden v muzeu pracuje jako hlídač a druhý je každodenní návštěvník, který do tohoto muzea chodí již třicet let. Povídají si o umění, starých mistrech, ženách, komunistech... hra mě úplně vtáhla, není dlouhá a skončí v pravou chvíli. Chvílemi se i dost zasmějete. V Komedii hru hrají už od roku 2004 a i přesto bylo vyprodáno.

zdroj fotky


Druhým tipem je film, na kterém jsem byla o víkendu s maminkou. Perfect Days od Alice Nellis. Není to film na který bych běžně šla třeba s přítelem, ale pro nás dvě to bylo ideální :). Hodně jsme se zasmály a film nám vážně utekl a bylo mi i docela líto, že už to končí! Ivana Chýlková je úžasná herečka a fakt kočka a  Ondřej Sokol, kterého jsem vůbec neznala je perfektní a příjemně mě překvapil :). Zasmály jsme se a mum prohlásila, že na to půjde ještě jednou s kámoškou :D.



Jaký film jste v poslední době viděli vy? Doporučíte mi nějakou divadelní hru? Sice nemám skoro žádný volný čas, ale na kino/koncert/divadlo si ho vždycky nějak udělám :)).

5 komentářů:

▲Tyna řekl(a)...

na tenhle film se chystám, vypadá dost dobře!:))
doporučuju "půlnoc v paříži":)

Miróš řekl(a)...

o filmu jsem už slyšel a mám i tip od tebe, takže asi na něj zavítám do kina :)

zavítej na mém blogu, odtajnil jsem výrobu elegantních kalhot))

Miróš řekl(a)...

Jo jo, student návrhářství.
budu tě následovat ))

Anonymní řekl(a)...

film je fajn, možná o to víc, že do Oskara chodím se nechat stříhat. Doporučuju Contagion.

Katie řekl(a)...

Anonymní: díky za tip!