10.11.11

All I want to wear this winter...

Po delší době jsem otevřela polyvore a vytvořila set toho, co bych si přála nosit letos v zimě :). Jasně, zase je to všechno černý, ale když ta černá je fakt nejlepší ;).
Kabát - Smythe Knit, džíny - Rich & Skinny, top - Diesel Black Gold, boty na klínku - Rupert Sanderson, hnědočerná kabelka - Givenchy, cardigan - Isabel Marant, pistol boots - Acne, na podpatku - Christian Loubotin, černá kabelka - Burberry, klobouk - Paul Smith.
Jaký je váš zimní wishlist?

9 komentářů:

Lavender řekl(a)...

krásne veci

T. and B. řekl(a)...

Super věci :) a s tou černou naprosto souhlasim)).

Nina Lowe řekl(a)...

krásne,hlavne to tričko :)

M! řekl(a)...

to tricko je paradni! a cerna je na zimu nejlepsi si myslim.))

▲Tyna řekl(a)...

souhlas, černá je nej:)) já už naštěstí svoje skinny sehnala před pár dny, extrémně teplý černý kabát mám a dvoje černý boty teplý taky:D takže jsem poměrně na tuhle zimu spokojená:) ale chtělo by to nějaký svetry..těch není nikdy dost:))
super wishlist;)

Michelle řekl(a)...

Já jsem pro ty tašky! ajajaj...

http://michellecakova.blogspot.com/

Mia řekl(a)...

Všechno se mi líbí, všechno moc potřebuju. :DD

adela chloe řekl(a)...

Givenchy kabelka je WOW!

i všechny botičky, ale to není žádný překvapení, u těch se mi tvůj výběr líbí vždycky! :)

evie řekl(a)...

krasny wishlist!:) kazda vecicka ma nieco do seba:)