04.11.11

All I can hear is...

Tak i mě už přišel Beauty Box od časopisu Luxury Guide. Objednala jsem si ho ze zvědavosti, když jsem viděla recenzi na jednom z kosmetických blogů. Jsem velice spokojená s tím co mi došlo, protože hlavním výrobkem je tělové mléko italské značky Aquoliona po kterém jsem už delší dobu toužila! :)) Má sladkou karamelovou vůni, která je podle mě na podzim/zimu ideální.
Dále jsem tam našla letní vydání Luxury magazínu, vzorky parfémů Shiro, L´Eau D´Issey od Issey Miyake a taky Acqua di Gioia od Armani. Tahle vůně je jednou z mých oblíbených.
Dále několik vzorků krému proti vráskám (rozdělím si napůl s maminkou) a slevová karta do parfumerie Fann, která se před Vánoci určitě bude hodit. Co jste našli v Beauty Boxu vy? Byli jste spokojení?







Včera jsme s Marietkou byly na křestu nového alba Republic of Two v Akropoli a bylo to skvělé! Nové písničky se nám moc líbily, remixy od Luna a Photolab. Máte rádi tuhle kapelu? Na ukázku nejnovější singl, který mi vždy zlepší náladu.


9 komentářů:

▲Tyna řekl(a)...

tu kapelu neznám, song je ale supr.)

Lauren. řekl(a)...

závidím, že už ti přišel, já objednávala BB 14.10. a pořád nic :/

Eva ♡ řekl(a)...

týjo to je moc pěkný :) kde a jak se objednává ten beauty box? :)
a tu kapelu taky znám ! :)

Payushka řekl(a)...

já si ho objednávala začátkem září a taky pořád nic =(

Mania řekl(a)...

BB jsem objednávala začátkem září a přišel mi dnes - se stejným obsahem, jako máš ty :)

Roni řekl(a)...

já si ho objednávála taky na začátku září a už tak nějak pochybuju že vůbec dojde =(

Katie řekl(a)...

Eva: objednávat můžeš tady http://www.luxurybeautyguide.cz/cs/beauty-box/

určitě vám holky dojde, já ho taky objednávala kdoví kdy a přišel :) asi toho mají hodně

joss řekl(a)...

mně hrozně připomínaj kings of convenience, ale kings jsou lepší:)

kristy řekl(a)...

Dík za tip k písničce.
K poslednímu příspěvku KOC jsou nejlepší!! :-)