12.10.11

Suck it and see

Koncertní outfit. Po 10 hodinách ve škole jsem nebyla schopná vymyslet něco nápaditějšího, ale myslím, že se to docela povedlo. 

(bunda Zara, šátek Alexander McQueen, tričko HM, džíny FF, tenisky Adidas Originals)





V posledních pár dnech neposlouchám nic jiného, než tenhle song.
Be cruel to me, cause I´m a fool for you.

8 komentářů:

Kate řekl(a)...

na akom koncerte si bola?:)

pól řekl(a)...

viz minulý příspěvek...

Anonymní řekl(a)...

Chtělo by to conversky a bílé tričko jinak super :)

Anonymní řekl(a)...

No krásná Katie :-)

Becca řekl(a)...

mne sa tie tenisky veľmi páčia :) a to ani tenisky nenosím..na koncert super! (a inak, tú čelenku som vážne mala na sebe :D)

crazy pig řekl(a)...

pěkný!
a Suck it and see je moje oblíbená věc z nového alba :)

Katie řekl(a)...

Kate: Na Hurts
Pole: :D
Anonymní: conversky nosím pořád, chce to semtam obměnit :)
Anonymní 2: :*
Becca: dík! ta tvoje čelenka je boží,, že ji vemeš do puerta někdy?:D
crazy pig: to mě těší, že i tvoje! prostě suck it and see,, jede to u mě nonstop, už i jako zvonění na tel :D

Thuy řekl(a)...

skvelej satek :)