20.10.11

My new baby

Kubistický prsten! I´m in love. KappAhl.

17 komentářů:

Mia řekl(a)...

Jeeeeeeeeeeeeeee ten je! <3 Nádherný, nemám slov. Naprosto k Tobě sedí:)

Zuzankita✝K. řekl(a)...

prekrásny :)

Lauren. řekl(a)...

ten je úžasný! okamžitě mi postavte v Olomouci KappAhl! :D:D

Kockandy řekl(a)...

Krásný,kdybych ho někde viděla,hned bych si ho koupila :)!

Shark-a Slečna fotografka řekl(a)...

Bájo, povedenej!

Klára řekl(a)...

Skvělý je!

Ann řekl(a)...

moc povedený!

▲Tyna řekl(a)...

krásnej!:)

Nina Lowe řekl(a)...

skvelý !! :)

Alice řekl(a)...

tak ten se mi moc líbí!

kristy řekl(a)...

krásnej kousek! :-)

Katie řekl(a)...

díky, budu ho asi nosit nonstop <3

Ev řekl(a)...

Katie, co se tyce Milana tak pamatek ani moc neni, ale jestli chces nakupovat nevynechej D magazine outlet na via montenapoleone, uzasny...treba mcqueen balerynky za 170 euro atd :) A stav se do tech malych obchodu s kozenyma botama italske vyroby a treba narazis na nejake deals jako ja, jinak na via montenapoleone jsou super obchody, v jednom s botama prodavaji i ty boty chiary, ale opravdu se mi za ne nechtelo davat tolik, radsi si nechap pocvokovat svoje biker boots :) uzij si to tam

pól řekl(a)...

i ty kubistko ;)

Adela Chloe řekl(a)...

krásný! :)

Bonnit-S řekl(a)...

je krásny

jitasekfashionista řekl(a)...

ten je skvělý! jsem ráda, že jsem narazila na tvuj blog:)