28.10.11

It´s no good.

Zdravím! Poslední dobou to tady skomírá, já vím! Jen prostě nic nestíhám, ani odepisovat na maily, takže komu ještě dlužím odpověd, tak se omlouvám a brzy vše napravím.
Od pondělí do středy jsem byla s mou kamarádkou Marietou v Itálii, takže brzy čekejte short report s pár fotkami! Moc jich není, nebylo nejlepší počasí na focení a taky nebyl vůbec čas fotit, ale pár zajímavých se jistě najde :D.
Dnes jsem zasvětila odpoledne generálnímu úklidu, vytáhla jsem zimní věci, schovala letní oblečení a celkově přerovnala pokoj, tak se mi tu teď moc líbí! A koupelna se celá jen leskne :D.
Za poslední dva týdny jsem si taky nakoupila hromadu čajů, zrovna testuju čas mango-zázvor-limetka! A je skvělý,, nejradši mám teda čaje zelené, ale jak je na něčem napsáno mango, musím to mít. Jaké jsou vaše oblíbené čaje? Ráda se inspiruju k dalšímu nákupu :).

 Jsem pyšná na mou improvizovanou knihovnu :D. Brzy snad budu mít opravdovou, jenže to je fakt těžký vzít kámošky, auto a jet do Ikea no. Snad to zvládnem do konce listopadu. Tak třetina knih je o the Beatles nebo je s nimi nějak spojená, zbytek životopisy, nějaké novinky (Michael Cunningham - Za soumraku, četli jste?), učebnice cizích jazyků a fashion knížky :).
Jsem zvědavá, jak dlouho mi to vydrží takhle uklizeno! :D

8 komentářů:

▲Tyna řekl(a)...

já jsem vyzkoušela už snad milion čajů..a zrovna teď jsem zakotvila u klasiky - mátový;))

mobanika řekl(a)...

precitaj si od Cunninghama Hodiny:)
A z cajov mozem poradit Tuareg, moja laska ♥

M! řekl(a)...

ja chci taky knizky o beatles:)) nejlepší čaje jsou hruškový a to beze sporu;):D

terka řekl(a)...

domácí zázvorový je vynikající:)

Simply MeMe řekl(a)...

koukam,ze mame podobny vkus na parfemy ;) A fakt zajimava kolekce knizek. Buhvi, kdy se dostanu k te Patti Smith, ale kdyztak par radek o obsahu napisu ;)

pól řekl(a)...

Za soumraku chci přečíst :)

Donchinka řekl(a)...

jeee super ta knizniiica je supeeer!! :)

Katie řekl(a)...

Tyna: ano ano, mátový je klasika. Nejradši mám z čerstvé máty a v zimě ze sušené :)

mobanika: Hodiny mám v plánu :))

m!: beze sporu? tak hruškový si nějaký koupím :D

terka: ten jo! a zrovna by se mi hodil, jsem nějaká nemocná...

Simple MeMe: super! já taky mám hromadu knih,ke kterým nevím kdy se dostanu..ale Patti mám taky v plánu :)

póL: viď! podle mě to bude super, naladila mě na tu knihu recenze v Reflexu :)

Donchinka: díík :)