10.10.11

It Hurts.

Minulý týden jsem toho moc nestihla, místo obcházení přehlídek na Designbloku jsem tak akorát navštívila fakultní nemocnici a několik dní stonala. Na víkend se mi ale udělalo líp, takže jsem mohla jít s klidným srdcem do školy (konečně! Sice to bude náročné, ale moc mě to tam bavilo.) a v sobotu večer do Lucerny na koncert Hurts. Nějak extra jsem se na to netěšila, jejich album se mi líbilo, ale časem se mi dost znelíbilo, jenže lístky už jsem měla, tak jsem se tam vydala :). Nakonec mě překvapili, koncert byl skvělý, sice mi občas vadila ta až příliš moc pohřební atmosféra (a taky to patetické házení bílých růží do publika), ale všechno to vyrovnal dokonalý zvuk a zpěvákův hlas. A velké plus za to, že mou nejoblíbenější Better than love hráli úplně nakonec. 

V neděli jsem se nakonec stihla podívat i na ten slavný Designblok, který mě teda moc nepotěšil. Na to, že se tam někteří designéři vůbec nedostali, tam bylo dost vystavujících, kteří tam podle mě neměli co dělat. Prostor Šporkovského paláce se mi líbil tím, že byl krásně v centru, ale jinak to tam bylo dost nepřehledné, docela jsme se s kamarádkou ztrácely a nevěděly jsme, kde už jsme byly a kde ještě ne. Superstudio Futurama sice bylo krásné, ale tam zase ti vystavující pokulhávali... mě osobně se nejvíc líbila prezentace Little Fight Everyday! Mám takový dojem, že jedno z triček budu nucena si pořídit, protože jsem se do něj zamilovala, i přestože je červené..
Co vy? Byli jste na Designbloku? A na Hurts? Líbilo? Ne? :)


2 komentářů:

▲Tyna řekl(a)...

Miluju jejich muziku...Theo má prostě bezkonkurenční hlas!.)
Taky jsem tam byla, v první řadě!:D bylo to supr.)

pól řekl(a)...

poklidný koncert, přesto plný dobré muziky, zpěvu a zábavy <3