13.10.11

Details

Včera jsme s kamarádkama navštívily Divadlo na Vinohradech - představení Ženitba. Kromě menší ostudy co se nám stala (nečekaně né mojí vinou) se mi představení docela líbilo (až na hudbu a hlavní představitelku, Veroniku Žilkovou, ta mi přišla fakt hrozná) a bylo to i vtipné :). Předtím jsem se ještě na chviličku zastavila v Peach pitu, abych pozdravila své oblíbené krásky z plurku. Škoda jen, že jsem se nemohla zdržet i na karaoke!


Když u mě byla naposledy na návštěvě Bárb, tak zatímco jsem si fénovala vlasy, ona se prošla po bytě a nafotila pár detailů. Nakonec se mi ty fotky docela líbí a tak jsem se rozhodla, že je zveřejním.

 Šatník připraven na podzim 
 Můj oblíbený parfém na zimu. Máte to taky tak? Různé vůně pro roční doby?



 Mé oblíbené laky...
 ...a ty ostatní :




14 komentářů:

Mia řekl(a)...

Nádherný líbivý fotky:) A ano, s parfémy to mám tak taky :))

LeSimple řekl(a)...

parfémy taky tak

lesimple.sk

▲Tyna řekl(a)...

úžasné fotky:))

Ann řekl(a)...

ten prsten je super a laky zbožňuju :))

Lauren. řekl(a)...

krásné fotky!

Jane řekl(a)...

Taky jsem chtěla na chvilku do Peach pitu zajít, ale nevyšlo to kvůli práci, škoda. :(

A Ženitba by mě lákala, tak popřemýšlím... :) Díky za tip.

Barb řekl(a)...

Jak se činím, co :D

Joll Burr řekl(a)...

anoo ted opět přecházím na Burberry:)

Alice řekl(a)...

moc hezký fotky a věci na nich... a potřebuju nějakej lak...

Foly D. Sante řekl(a)...

chceme viac fotiek z tvojho bytu! alebo rovno nás pozvi na nedeľný obed:D:D

cassidy řekl(a)...

fotek oblíbených laků se nikdy nenabažím, v tý černý krabičce vypadají božsky <3 Šve mě, že jsem nezvládla PeachPit, škola do půl osmý je zlo!

pól řekl(a)...

dal bych si haribo bonbony

Kejmy Tatranská řekl(a)...

Krásne fotky a úžasné veci! ♥.

http://theworldbykejmy.blogspot.com/.
Kejmy ♥.

Katie řekl(a)...

díky všem :))

Foly: na oběd asi né, já nějak nevařím :D ale na kafe nebo vínko to určitě! domluvíme se a dojdete i s Bekou! :))