23.10.11

The Best of Stockholm street style

Stockholm street style (a Carolines Mode) je už dlouho mým nejoblíbenějším streetstyle blogem. Každý den tam najdu outfit do kterého se zamiluju. Caroline a Dan mají prostě oko pro to, koho mají vyfotit. A sama Caroline má podle mě úplně nejlepší styl. Sama mám nejraději jednoduché outfity a těmi se to na tomto blogu jen hemží.
Co si myslíte vy? Znáte Stockholm street style? Líbí? Jaký je váš nejoblíbenější streetstyle blog?

(teď koukám, že na třetí a čtvrté fotce je nejspíš stejná osoba,že? :D)
A pár outfitů Caroline, mojí inspirace!

10 komentářů:

M! řekl(a)...

stockholm je vazne cool:))

Julianna řekl(a)...

milujem tu stránku!

joss řekl(a)...

já miluju britskej streetstyle tady: http://www.hoyfashion.co.uk/

▲Tyna řekl(a)...

<33 úžasné..

Becca řekl(a)...

ja milujem SSS, niektoré outfity ma tak zaujmú, že sa na nich dívam aj niekoľko minút. A nehovoriac o DOKONALÝCH fotkách. Krása. Sama Caroline sa mi až tak nepáči, ale vyberá výborne!

Katie řekl(a)...

joss: díky, to neznám! kouknu

Becca: fotky jsou fakt dokonalé. Založíme taky SSS ne? Slezská street style!:D

Aravisina řekl(a)...

to jsou fotky z míst, kde jsem nedávno byla! to je dojemný :)) a mimochodem jsi mě přivedla na další fashionblog, který teď budu prostě muset sledovat :)

Sabrina řekl(a)...

amazing blog!! compliments!!!i'm following you!!!!if you like mine,do the same!!!

Jeanne-Ange řekl(a)...

So digging the look of the girl with the cut-offs and the low cowboy-ish boots! x

Thuy řekl(a)...

love it ;)

http://thuy-onlineshop.blogspot.com/