15.09.11

Kavárnička

Byla jsem tam jednou. Už tam nesmím. Každopádně - kafe mi nechutnalo, fantu neměli :D, džus byl moc sladký, caesar salát byl boží.
Kavárnička Rožnov pod Radhoštěm.
Ale mají to tam hezký, to jo!




9 komentářů:

GirlieNamedZ řekl(a)...

Prečo tam už nesmieš? :D

▲Tyna řekl(a)...

to vypadá skvěle:)) jednou jsem v rožnově byla, ale to už je daaavno, jenom si pamatuju, že se mi to tam moc líbilo:))

joss řekl(a)...

vypadá to útulně, takový kavárničky mám ráda!

Jeannette řekl(a)...

Pěkně to tam vypadá! Proč nesmíš?.)

Katie řekl(a)...

nesmím tam, protože kamarád má konkurenční kavárnu..:D takže můžu jen do té jeho!

Tyna: Rožnov je nej!:)

Jane řekl(a)...

Hele to je jake krásný tam!

Kate řekl(a)...

tak ale ked maju dobry ceasar tak im je odpustene ja ho totiz milujem!!!:)
http://kateonskate.blogspot.com/

Anonymní řekl(a)...

já tam chodím na kafe docela často, jednou jsem si dala Caesara a nemůžu si pomoct, byl hrozný. Třeba jsem tam byla ve špatný den :) T.

Anonymní řekl(a)...

Do kavárničky chodím s partou velmi často a vždy si dáme čokoládu a něco k zakousnutí a nemůžeme si vynachválit. Teď tam mají navíc výborné vafle. Ceny cise víc než vyšší ale jinak super. :-)