28.09.11

Good girls go to heaven, bad girls go to Mallorca!

Po více než týdenní neaktivitě jsem zpět. Důvod znáte z předchozího postu, byla jsem na dovolené. S kamarádkou Evčou jsme se vydaly na Mallorcu, kde jsme strávily týden. Bylo to skvělé, opalovaly jsme se, koupaly v moři, byly jsme v aquaparku, navštívily jsme akvárium i hlavní město Palma.
Foťák jsem vytahovala zřídka, ale zvládla jsem vyfotit něco i na jednorázový foťák, už se těším až dofotím film a nechám si ho vyvolat :)).


Druhý den ráno, jdeme se koupat! Z fotek to vypadá, že jsem chodila celý týden jen v černé, což není pravda, většinu doby jsem na sobě měla růžové věci od šatů až po šortky, ale to se mi jaksi nepodařilo vyfotit :D. 
Plážovou tašku jsem koupila v Gate a sloužila mi přesně ten týden, co jsem ji potřebovala :D. Cestou zpátky do ČR jsem ji nacpala výtisky španělské VOGUE a britské ELLE a protože jsou to časopisy fakt objemné, tak už na letišti v Palmě se utrhlo jedno ucho a v Praze druhé! Stane se.. :)
 Pohled z mého lehátka. S Evčou jsme chodily zásadně na růžové lehátka, až poslední den jsme se rozhodly, že zboříme stereotypy a půjdeme na modré! 
 Aqualand v El Arenalu. Tam to bylo báječné, nebylo moc lidí, takže žádné řady na klouzačky a tobogány! S Evčou jsme si nejvíc zamilovaly klouzačky Harakiri a Black Hole. Po hodině ježdění jsme byly už tak dokonalé v naskakování na ty nafukovací lodičky, že jsme si začaly říkat Jamajský bob a vážně jsme uvažovaly o tom, že se přihlásíme na nějaké mistrovství v ježdění na tobogánu. 
Překonaly jsme strach a šly jsme i na takové klouzačky, ze kterých jsme měly fakt respekt! A večer jsme si za odměnu daly pár koktejlů...:). 
Vtipné bylo, že jsem v tom akvaparku potkala mého souseda z Rožnova :) Svět je fakt malý!
Jinak tobogány na fotce se jmenujou ANAKONDA a byli u nich nej plavčíci! Hlavně Pedro, který se líbil Evči, viď :))
Cestou na svačinu :). Tentokrát i s kloboukem, mým věrným společníkem.


Brzy se tady objeví fotoreport z hlavního města Palmy a taky z Akvária, kde to bylo prostě amazing!

14 komentářů:

Kate řekl(a)...

hehe plavcici jsou nej! ;)
http://kateonskate.blogspot.com/

▲Tyna řekl(a)...

nádherné fotky:) to muselo být faaajn:)

Foly D. Sante řekl(a)...

ale ale...ako si si nám užívala:) Aj ja by som šla hneĎ!:D mám "dofču" na Slovensku momentálne...ale MAllorca je MAllorca

M! řekl(a)...

těším se na ty vyvolané fotky!))

Isabela řekl(a)...

dovolenou moc zavidim, vypada to moc pekne! :) Mallorca je super :)
http://theredberry.blogspot.com/

Lauren. řekl(a)...

skvělé fotky! muselo to tam být skvělé! :)) a aquapark vypadá úžasně, miluju tobogány a skluzavky :D:D:D

zvu tě na giveaway: http://myamericandr3am.blogspot.com/2011/09/clubcouture-giveaway.html

Alice řekl(a)...

to vypadá uplně parádně! aaaa hned bych jela k moři někam do tepla! těšim se na další fotky :)

joss řekl(a)...

ten hadí tobogán mi nahání hrůzu! jednou jsem se v jednom zasekla, takže už se asi nikdy v žádnym nesvezu!:) a nejsem tlustá.

crazy pig řekl(a)...

ten klobouk ti sekne :) <3

nat řekl(a)...

WOW!
ty hadi XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Zuzankita✝K. řekl(a)...

krásne foto, krásny blog, krásna ty :) followujem :)

pól řekl(a)...

ty čubičko! takhle si užívat sluníčko!

Nellie K. řekl(a)...

Páni, ty tobogány vypadají skvěle a koktejl bych si taky dala, míchané nápoje já miluji =)

Katie řekl(a)...

díky :)

p.s. póle, ty vóle :D