15.09.11

Fucking Berlin

Tahle knížka se mi dostala do ruky náhodou. RADE ji donesla domů z knihovny společně s dalšími zajímavými publikacemi, ale Fucking Berlin mě zaujal na první pohled. Už jen ten obal s neonovým žářivkovým nápisem a srdíčkem! Studentkou i prostitutkou? Hmm... hned jsem se začetla a po necelých dvou dnech mám dočteno.


Kniha líčí (pravdivý) životní příběh autorky, která se z malého městečka na Sicílii přestěhovala do Berlína, aby tam studovala matematiku. V Berlíně se zamiluje, hledá práci, ale u ničeho dlouho nevydrží... až se dostane k inzerátu na erotický chat, kde celá story jen začíná... Jaké to je žít dvojí život, studovat na vysoké škole, scházet se se spolužáky, bydlet s milovaným přítelem (který ale nepracuje, takže člověk musí dřít za dva) a zároveň několikrát do týdne docházet do "masážního salonu" vydělat si na živobytí? Knížka se skvěle čte a má spád. Nedokážete ji odložit a budete číst, kudy půjdete. Stejně jako já. Málem mě přivřely dveře od autobusu, jak jsem pomalu nastupovala s nosem v knize. 


Četli jste někdo? Názory? Já se těším, až ji přečte spolubydlící, ať o tom můžeme diskutovat.. :)



zdroj fotky: kosmas.cz

12 komentářů:

suzinqa řekl(a)...

na taketo knizky ja nemam bohuzial zaludok

nat řekl(a)...

ŽEBY

Katie řekl(a)...

suzinqa: jakto?

nat: to ale není návrh k hledání podobného místa..:D :* ale přečíst si to můžeš!:D

▲Tyna řekl(a)...

ta může bejt fajn, četla jsem podobné knížky a hrozně mě to baví, protože já bych to nikdy nedokázala dělat;) a jestli tě to bavilo tak zkus seriál "the secret diary of a callgirl" hlavní herečka se mi sice nelíbí, ale seriál jako celek ano;)

Kate řekl(a)...

uha zacnem robit stetku tak o tom napisem knihu-dakujem ale taketo publikacie nie su v mojej kniznici :)
http://kateonskate.blogspot.com/

Jane řekl(a)...

hele, já mám takovéhle knížky ráda, takže díky za tip, napíšu si ji do seznamu knížek na které se chystám. :)

Foly D. Sante řekl(a)...

máš ju doma?? tak keď si ju prečítajú spolubývajúce, ja by somsa do nej pustila:)

Tuyka řekl(a)...

Četla, jedním dechem. Kniha se mi dost líbila.

ceder řekl(a)...

kdo ví, kdo to vůbec napsal.. ta obálka je děsná.. neježe tam je neonový srdce, jmenuje se to fucking berlin, ale ještě tam je upřesnění studentkou i prostitutkou..může bejt něco ještě víc prodejnější?

Katie řekl(a)...

Tyna: já na seriály moc nemám čas, budu je muset zkouknout všechny v důchodu :D

Foly: máme ji z knihovny půjčenou!

Tuyka: :))

ceder: mě se ta obálka líbí :D a rozhodně prodává, ne že bych si ji koupila, tohle je taková knížka na jedno přečtení/půjčení z knihovny, ale v knihovně bych si ji rozhodně vybrala a vzala domů

ceder řekl(a)...

takovejhlech knížek ti můžu doporučit mraky:) čtu hlavně knížky s autobiografickejma prvkama, rysama atd.. ale tahle knížka mě prostě irituje už od pohledu;)

Anonymní řekl(a)...

Před půl rokem jsem narazila na recenzi této knížky na netu, takže hned při další návštěvě v knihovně jsem si to půjčila, líbílo se mi to hodně, přečetla jsem ji za jeden den :)
Četla jsem i podobný knížky, např. Dušemrdi (i když z ní mám smíšené pocity).