14.08.11

Submarine

Minulý týden jsem konečně zašla do kina na film Submarine (v českém překladu Jmenuji se Oliver Tate). Čekala jsem divný film a divném dospívajícím klukovi a dostala jsem přesně, co jsem chtěla + ta hudba! Soundtrack už jsem měla naposlouchaný, takže pokaždé, když začala nějaká píseň hrát byla jsem celá nadšená. Písně k filmu složil a nazpíval Alex Turner. Pokud tedy nevíte na jaký film zajít/stáhnout tak Submarine doporučuju!





trailer

úvodní píseň

nejnovější singl Arctic Monkeys, ať to máte pěkně pohromadě :)


Viděli jste Submarine? Líbilo? Nelíbilo?

5 komentářů:

joss řekl(a)...

viděla! byl super, ale mohlo tam být víc britskýho humoru, jinak písničky byly docela dobrý, ale čekala jsem lepší:)

Donchinka řekl(a)...

na submarine sa chystam... je dobry????

▲Tyna řekl(a)...

viděla jsem ho včera nebo kdy a je DOKONALEJ!! ;)

Eva ♡ řekl(a)...

ten film jem viděla a byl super!!! :))

Jane řekl(a)...

ja se na nej porad chystam, tak jsi me potesila. :)