29.08.11

Start me up

Konečně jsem začala číst autobiografii Keitha Richardse! Mám tolik nových knížek a nevím se kterou začít dřív... jsem zatím v první kapitole a už teď tu knihu miluju (dokonce hned na první stránce se objevilo jméno John Lennon, juch!) a jakmile dopíšu tenhle post, tak jdu zase číst. (A potom jdu do Grébovky! Konečně!) Až ji dočtu, tak jí má zamluvenou táta. Rolling Stones jsou boží a strašně ráda se o nich a jednom z jejich členů dozvím něco víc.


Víkend jsem prožila na farmářském trhu, v Mama Coffee, sháněním šály/šátku (úspěch!), učením na přijímačky (které mi asi bylo ale k něčemu, protože na takový test z němčiny bych se nenaučila ani za rok :( ), taky jsem trénovala házení šiškou a nejspíš se brzy stanu hráčkou amerického fotbalu :D (a v ramenech z výstroje jsem se cítila jako největší svalovec :D), dala si Lemona na Stalinu, objevila nejlepší ulici v Praze a taky si konečně  zálohovala všechny data z počítače na nový externí disk.
Co jste o víkendu dělali vy?

 Kdo uhodne, kde je to foceno má extra bod :).






9 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Mne to pripomina jeden zizkovsky vzdelavaci ustav proslaveny po Praze jednim ne uplne lichotivym prirovnanim:)R.

Kate řekl(a)...

mne to pripada ako na letnej ked vystupis na stalinovy a ides smer letna tak tam je fizlarna a nieco neviem co(ustav,skola???) tak jedno z toho :))
http://kateonskate.blogspot.com/

Kate řekl(a)...

jejda nie na stalinovi ale na sparte :D (pardon za spamy:))

crazy pig řekl(a)...

skvělý song! A ta autobiografie musí být docela divoká :D

Shaki řekl(a)...

Dobrý song :-)

http://shaki-days.blogspot.com/

Jane řekl(a)...

ja miluju autobiografie!

Katie řekl(a)...

R.: né, to není VŠE :D to jsem si nestihla vyfotit, jak jsem odtud pelášila :D

Kate: jó, dobře ty!!! trefa! je to nějaké ministerstvo nebo co :))

crazy pig: no už první kapitola je o tom, jak je chytla policie někde v USA, když měli auto plný drog :D

Shaki: joo:)

Jane: já úplně nejvíc právě

Anonymní řekl(a)...

Aha, mne se prave hned ten nas ustav vybavil. Taky takovej architektonickej skvost. Jinak myslim, ze kdo utece, vyhraje;D. R.

Cookie řekl(a)...

autografie su skvele!

http://cookieswardrobe.blogspot.com/