03.08.11

shorts

Nedávno mi Bárb posílala nějaké fotky šortek a napadlo ji, ať vyfotím všechny své šortky, že jich mám prý spoustu! Nakonec jsem zjistila, že je jich JEN 6, ale stejně jsem to pro ní vyfotila :)). Ne že bych je toto krásné léto vynosila, že ! Bílé jsem letos na sobě neměla ani jednou (aspoň Bárb v nich jeden den pochodila). Fakt urážka. Dnešní počasí ale trochu podporuje mé naděje o tom, že ten podzim zmizí a vrátí se léto :)

 Odspodu: bílé Stradivarius (koupeny 2 roky zpět na Kypru, ale v nové kolekci mají dost podobné), béžové s páskem Mango, růžové taky Mango, světle modré Zara, s hvězdičkama Mango a poslední džínové jsou ze second handu :) "Trenýrky" jsou společně s džínami mou oblíbenou spodní částí oblečení. Co vaše? Sukně, kalhoty, džíny, ? 


9 komentářů:

Nikolka řekl(a)...

líbí se mi! miluju šortky.. bohužel mi není dopřáno je zrovna nosit.. :D
ok.. dneska možná jo :D
www.nikolalondynova.com
(giveaway)

Barb řekl(a)...

Juuu <3

Počkej, tos neřekla, že je nenosíš... XDDDDD

▲Tyna řekl(a)...

krásný sou všechny:))

Jane řekl(a)...

Bárb ti je vezme, když jsi teď přiznala, že je nenosíš. :D

Lauren. řekl(a)...

ty bílé jsou krásné :))

www.myamericandr3am.blogspot.com

Audrey řekl(a)...

Těch je! A pěkných:-) Nejlepší ty béžový a riflový jsou klasika:-)

Nina Lowe řekl(a)...

tie s hviedzdičkami sú krásne a ružové som si skúšala v mangu ale ani najmenšie číslo mi nejak nesedelo :/

Katie řekl(a)...

Jane: ona už mi je chtěla vzít předtím :D ale já je ještě vynosím, né že ne!

Barb řekl(a)...

VEZMU :D To kdybych věděla, už je mám doma, žejo.. :D (nottalking)