28.08.11

Love Love

Konečně jsem přišla na to, jak dostat fotky z mobilu do počítače! :D Rozhodla jsem se, že se s některýma podělím.. kvalita nic moc, ale od mého telefonu bych víc nečekala. 
Teď se musím učit a později vyrážím ven! See ya*

  
 waiting for him under the tower

 my window
 waiting again
 klasická výtahová fotka u nás v domě :D
 tyhle jsem nakonec nekoupila..byly hrozně průsvitné, jak je vidět i na fotce :)






14 komentářů:

▲Tyna řekl(a)...

super fotky:) na té poslední to je skvělej outfit.) a ta písnička je boží <33

M. řekl(a)...

pěkné fotky, a líbí se mi hlavně ta sukně :) a Take that ráda poslouchám :)

Donchinka řekl(a)...

kraasne fotkyy!!
ta sukna sa mi tieez moc paaci !:)

Julianna řekl(a)...

tie biele šaty!!wááw!

Jane řekl(a)...

ty bile saty skoncily vsude ve sleve. skoda, no.

Lauren. řekl(a)...

skvělé fotky :))

Kate řekl(a)...

"waiting again" asi casto meska co? ;)
http://kateonskate.blogspot.com/

Eva ♡ řekl(a)...

ty posledníí boty!! WOW

suzinqa řekl(a)...

tie posledne boty si mega!

M! řekl(a)...

fotky z mobilu jsou stejnak cool!.))
jinak ty šaty jsem si taky zkoušela a taky jsem si je nekoupila :D

pól řekl(a)...

počkej, vy máte výtah???

joss řekl(a)...

jo, taky si ráda fotim boty:)

Katie řekl(a)...

Tyna: dík. jojo Love Love miluju!

M.:žejo! take that prostě jedou :)

Donchinka: dííky

Julianna: jsou skvělé no, akorát bych se v nich styděla jít ven, jak byly průsvitné :D

Jane: tojono! přitom takové super jsou

Lauren: díky*

Kate: :) teď už ale nečekám

Eva, suzinqa: dííky, brzo je ukážu víc

M!: a ze stejného důvodu?

pól: to je v rožnově

joss: já pořád, je to asi úchylka :D

Bonnit-S řekl(a)...

topánky, všetky za jedna!