07.08.11

July Random

Co jste ještě neviděli z července. 
 Byly jsme s Bárb v Zaře. Hádejte, který věšák je můj a který její?
Už mě nefoť!
 My place. Messy I know! :)
 OD My.
 Nej! V Panerii.
 Message.
 :D
Elilína s Maximem od Terky Matějičné.

11 komentářů:

Kockandy řekl(a)...

Já chci,taky do Zary ! Asi je tvůj ten napravo ne :) ?

Mia řekl(a)...

Skvělý fotky!
A to je jasný přece.. BLACK! :DD :)

▲Tyna řekl(a)...

máš super stůl:D:))
krásný fotky.)

Eva Liliana řekl(a)...

S hranostajem :D

Donchinka řekl(a)...

kraaaaasne foteeecky!! mooooc!! :)

pól řekl(a)...

tvůj koutek je nejlepší! ;)

Jane řekl(a)...

jako spravny stalkar ocenuji pohled na tvuj stul a tak, ale s tou zarou jsi me pobavila. :D

M! řekl(a)...

jo, Tvůj bude ten napravo!.)) mám random fotky! :)

Payushka řekl(a)...

jestli máš ráda panerii, tak se mrkni ke mě na blog, je jí věnovaný celý příspěvek =) nebo se do konce srpna stav u mě a já ti dám slevu =D

Katie řekl(a)...

Kockandy: rozhodne! jednu z tech cernych veci jsem si i koupila :)

Mia: me mas prokouknutou!*

Tyna: dííky

Eva Liliana: přesně tak dáma s hranostajem :D

Donchinka: díky :)

pól: :D hlavně je třeba uklidit!

Jane: hmm, pro tebe snad ještě něco vyfotím! třeba pokoje holek, máme každá jiný svět :)

M!: trefa!

Payushka: sleva v Panerii? aaa, nerikej dvakrat :D

Monica řekl(a)...

Pěkné fotky