11.07.11

Zoo

Na konci června jsme byli (po několika týdnech přemlouvání :D) s Petrem v ZOO. Strašně jsem se těšila a už na  holešovickém nádraží jsem myslela, že vyskočím radostí, že tam fakt jedeme! (No, jako malé dítě, já vím.)
Nejvíc se mi líbil netopýr (co si položil jídlo na bříško a pak ho až jedl, super styl!), pak levhart nebo co to bylo a opice co očividně utekla (jinak si nedokážu vysvětlit co dělala mezi horskýma kozama :D). Petrovi se nejvíc líbily moje růžové kraťasy (které ale na fotkách neuvidíte, příště!), holčička s nanukem (bez komentáře) a nemocný tučňák.
Brzy chci jít zase! :D


 zákaz nanuků :(


10 komentářů:

Barb řekl(a)...

Dost mě pobavil tento post :D

Eva Liliana řekl(a)...

Třetí fotka odspoda - uíííí <3

pól řekl(a)...

proč je točená zmrzlina obráceně? :D

MissTaken řekl(a)...

miluju plameňáky! Jsou úžasní a strašně krásně barevní!

Jane řekl(a)...

lol
hlavne, ze sis to uzila...i bez zmrzky :)

Joll Burr řekl(a)...

hahaha bavím se:D hlavně opicí:D

Petul řekl(a)...

museli jste mít supr výlet , ty fotky jsou některé vtipné :D

Anonymní řekl(a)...

Doporučuji web http://www.mp3stahuj.cz kde naleznete plno mp3 zdarma ke stažení a plno další zábavy:)

Nikolka řekl(a)...

jéé plameňáci! :) taky bych se moc ráda podívala do ZOO.. jenomže jaksi není kdy nebo spíš vhodná příležitost :D .. jinak moc hezký blog, followuji tě! :)
www.th3runway.blogspot.com

Katie řekl(a)...

Barb: hlavně netopýrek viď :)
Evi: <3
Pól: nevím, asi, že bych ji mohla vyklopit mezi tygry! :D
MissTaken: plameňáci jsou super, i když někde na volno bych je asi potkat nechtěla:)
Jane: já měla zmrzku pak tam kousek dál,kde jsme mohli :D
Joll: jako ta byla drsná ta opice :D pěkně mezi kozama!
Petul:diik
Nikolka: na zoo je vždycky příležitost! :D