04.07.11

she´s great

Pořád nevím, jestli mám nejraději Caroline, Sabrinu nebo Cindy. Všechny tři mají skvělý simple styl a Cindy, o které je řeč dnes je přebornice v nošení černé barvy, což je i má nejoblíbenější barva... i když poslední dobou ji podvádím i s jinýma... :D  Cindy má nejen vytříbený styl, ale taky je to superkočka, má vždy skvělý makeup a nádherné dlouhé vlasy..ach..:) 
A tady je to, co se mi na ní poslední dobou nejvíce líbilo.

Co na ni říkáte? Znáte? Líbí, nelíbí? :)

8 komentářů:

Peta řekl(a)...

neznám, ale ty vlasy jí teda závidím! nádherná:)

Foly D. Sante řekl(a)...

u mňa vyhráva Cindy, lebo je to Cindy...a tiež lebo má bomba vlasy

adela chloe řekl(a)...

taky u mně vede Cindy :)
u Sabriny se mi líbí, že má cit na materiál a luxus střih, ale občas mi u ní chybí ten "rebel" co je u Cindy.
a Caroline bych sebrala všechny Balenciaga věci co má (zvlášť ty sandálky a květovaný kalhoty), ale Cindy se mi zdá zajímavější.

a s černou umí kouzlit nádherně! :)

▲Tyna řekl(a)...

je dokonalá..všechny tři jsou.)

Lucka a Týnka řekl(a)...

Teeeda, vlasy má fakt úžasný :)

Je u nás giveaway, tak se přijď mrknout :)

Shaki řekl(a)...

Cindy má prostě styl :-D

Anonymní řekl(a)...

Ahojky
Koukala jsem, že máš úžasné tetování na nártu...taky o jendom uvažuju...tudíž mě napadá otázka - jak moc to na nárt bolí?:)))

Katie řekl(a)...

Peta: vlasy ma rozhodne zavideni hodne!

adela: no Cindy urcite nema takovy rozpocet jako Caroline si myslim... (te bych taky vsechno ukradla :D)

anonymní: no bolí no :D asi podle toho kam presne si ho das,ale treba bliz ke kotniku me to bolelo extrahodne.. obecne,kdyz se tetuje pres kost,tak to boli vice..)