26.07.11

Photoblog - Saturday

Snídaně na farmářském trhu na náměstí Jiřího z Poděbrad. Výborné cappucino a rybízový muffn jsem si dala... dobrot tam měli požehnaně! Máma koupila kamarádkám meruňkovou marmeládu, teď si říkám, že jsem měla taky! Příští sobotu si tam dojdu :).




 Poznávací znamení okna v kuchyni.
 Afternoon tea.
 Pyžamko.
 Botanická zahrada na Albertově.

 Dortík a cappucino v mé nejoblíbenější kavárně
 Návštěva v This and That.
 Nové knihy. Tuhle jsem si přála už dýl, ale nechtěla jsem ji kupovat v angličtině. Ale už je přeložená a můžu se do ní pustit.
Klasika. Jedna z nej knih, co jsem kdy četla. Musela jsem ji vlastnit. Salinger - Kdo chytá v žitě. 


Díky P. za půjčení foťáku.

14 komentářů:

Barb řekl(a)...

Super fotky :)))
Takže né, že nejsi fotograf :)

Dostala jsem z toho ale akorat hlad :(

Nina Lowe řekl(a)...

mňam ! mám hlad :D

Audrey řekl(a)...

Mňam, ty první sušenky:-))

Mary řekl(a)...

Kto chytá v žite, och *love*

daniell řekl(a)...

aach, mám hlad!:D
fotky jsou super!:)

pól řekl(a)...

chci na ten trh! ty ryby!

a geej vetrnik <3

a jsi fotograf, jako ja kuchar, proste'

▲Tyna řekl(a)...

oh yeah, pleaseee:D:D
dokonalé fotky!:)

Kockandy řekl(a)...

Děkuji za přání :) a děláš mi chutě tyjo,když to vidím !

Jane řekl(a)...

Kdo chyta v zite jsem si koupila davno, ale porad jsem se k tomu nedostala. :D Tak pak rekni, jake to je. :)
A jinak to vypada nadherne a tyhle marmelady mam strasne rada, krasne vypadaji...a vubec vsechno. :)

T E Z Z řekl(a)...

super fotky:))

http://theflyinghummingbird.blogspot.com/

sumiko řekl(a)...

Ten hrneček ,,afternoon tea'' je krásný! A Kdo chytá v žitě je super knížka :)

Eva ♡ řekl(a)...

Mnaaaaam tak ty fotky jsou naprosto skvělý!!!! uplně bych si ted dala něco dobrýho!!! :)
super blog!

Monika N. řekl(a)...

Krásné fotky:) a too jídla!:D

Katie řekl(a)...

omlouvam se vsem, kteri z tech fotek dostali hlad :) fotit jidlo je fakt obsese..:D *