29.07.11

Movies

Jeden večer, dva filmy. Hodně rozdílné filmy. The Tree of Life a Last Night. 


Strom života. V podstatě jsem nevěděla, na co to jdeme, film vybrala máma. Takže jsem byla dost překvapená. Filozofie o životě a smrti? Příběh o vztahu otce a syna? Co to sakra bylo? Evoluce, sopečná bouře, dinosauři. 138 minut života v háji. Úplně ten film nezatracuju, občas jsem se do "děje" ponořila, ale většinu doby jsem si říkala, kdy už to probůh skončí? A když jsme u toho boha, tak na toho se tam taky obraceli na můj vkus až moc často... (Na druhou stranu, máma z filmu byla nadšená.)


Last Night. Náhodně vybraný film. Noční New York, Keira Knightley, Eva Mendes a dva mě neznámí herci Sam Worthington (který teda moc hrát neumí) a Guillaume Canet. Tajná láska, na kterou člověk často myslí vs. nevěra na jednu noc... Na konci není člověk o nic moudřejší než na začátku. Zatímco ve Stromu života jsem nenašla nic, co by mi bylo blízké, Last Night lehce zasáhne, ať už člověk chce nebo ne.





fotky tumblr
p.s. viděli jste nějaký zajímavý film? :)

12 komentářů:

Alica řekl(a)...

Posledne som videla Pirátov
ale ani nie lebo nemám na to niekedy ani čas ...ale možno niečo pozriem ....ale skorej pozeráme s priateľom seriáli

Lauren. řekl(a)...

Last Night se mi tez libilo :)) a na Strom zivota jsem se tez chtela podivat, ale vsude na to slysim jen spatne kritiky, takze se na to divat ani nebudu :D

www.myamericandr3am.blogspot.com

Kockandy řekl(a)...

Last night se mi hodně líbilo a je mi sympatický i herecký obsazení,hlavně tedy mužské osazenstvo :D

▲Tyna řekl(a)...

Last night zkusim, vypadá to dobře:)

M! řekl(a)...

už jdu stahovat!/:)

Cherry Llegar řekl(a)...

Last Night na to sa už dlho chystám :D :D

B.B.B. řekl(a)...

Na Last Night už se chystám dýl...

Romana Schichová řekl(a)...

To Last night mě zaujalo, asi si to stáhnnu, děkuju za typ! :-)

Justyna řekl(a)...

wooow,až budu mít někdy spoustu času tak se na Last Night určite podívam..
jinak asi určite jeden z nejzajímavějsich filmů, které jsem kdy viděla je Americká krása..je to hodně krásný a hodně..silný.

pól řekl(a)...

ty neznas Sama! :)) Avatar prece!

Jane řekl(a)...

Last night jsem chtela videt v kine, ale prestali mi to davat. No a Tree vsichni strasne chvali, tak jsem rada, ze se to taky nekomu nelibilo. :D

Katie řekl(a)...

Jsem ráda, že vás ten film zaujal, napište pak dojmy, hmm?

Pól: nojo, já Avatara neviděla, na takové filmy nechodím/nekoukám :)