10.06.11

Svět je místo, co bude končit.





Pár songů, co poslední dobou poslouchám nejvíc. Začněte Tata Bojs, ze kterých mám depresi, pokračujte rozčileným Davem Grohlem, dál letní hit od Foster the People a nakonec anti-depresivní The Wombats, kteří vás vyléčí ze všech splínů ;).

11 komentářů:

▲Tyna řekl(a)...

první je vážně trochu depresivní, foo fighters je super, ta třetí je úžasná a ta čtvrtá mě dostala! ty máš panečku vkus!:)

Cookie řekl(a)...

444 je naaaj!

pól řekl(a)...

<3 :)))

nat řekl(a)...

nešlo mi dát komentář k minulýmu příspěvku a už nevím, co jsem chtěla napsat :(

Kockandy řekl(a)...

Foo fighters nejlepší ! Jejich klipy mě vždycky dostanou i tenhle :)

joss řekl(a)...

Foster the People...nejlepší, furt si je musim zpívat!

M! řekl(a)...

už jsem Ti někdy řekla, že máš ten nejlepší hudební vkus?:) jo a měla jsi ve čtvrtek jít! bylo to fakt super!:)

Ev řekl(a)...

nepoznám, takže si idem pekne vypočuť. dúfam, že si ich aj posťahujem :)!

Katie řekl(a)...

Tyna: haha,dík! tahle Světová je fakt deprese sama, a miluju Vladimiruv hlas :)

nat: :D nevadí*

M!: dík.) já bych šla hned nebýt v práci, s tím nic nenadělám:(

véčko řekl(a)...

super výber, prave som pozerala ten foo fighters klip u kamoša na fb a nemá chybu

Martina Golightly řekl(a)...

Máme hoooodně podobný vkus na hudbu jak vidím:)