18.06.11

rEvolution

Před několika měsíci jsem vás informovala o úžasných skleničkách na víno, které navrhl můj kamarád Martin Jakobsen. Od tohoto týdne jsou v prodeji! A nečekejte, je jich omezený počet.
Líbí se vám? Já je miluju. Koupit je můžete TADY.


fotky Jakobsen design

5 komentářů:

M! řekl(a)...

wow! taky ty jsou fakt super!!!
Kato? jdeš na United islands??:)

Jane řekl(a)...

Pamatuju si, jak jsi o nich mluvila poprve. Strasne se mi libi, ale financne jsou bohuzel momentalne mimo muj dosah.

▲Tyna řekl(a)...

tyjo, jsou úžasný <3

Katie řekl(a)...

m!: koukala jsem,že je to zase o víkendu, kdy jsem v práci:D takže nic... ale časově bych mohla stihnout aspon republic of two, tak se tam pokusím doběhnout :)

Jane: no, i mimo můj :D budu jen doufat, ze aspon jednu dostanu:D

Marcela řekl(a)...

Ja si akosi nie som ista, ci sa mi pacia... asi by som sa dost pooblievala, takze asi len na biele vino... :D

xx
M.