12.06.11

Photoshop handsome

Tenhle týden tak rychle utekl! Najednou neděle, nechápu :). Ve čtvrtek přijela Sissinka, tak jsme se byly projít, na jídlo a taky na nějaké nákupy. Pořídila jsem skvělé prsteny v Topshopu a šatičky v HM (stejné už mám, jen v jiné barvě, ehm...).
Ta moje reklamace bot nakonec dopadla tak, že mi vrátili peníze. Mohla jsem si teda vybrat samozřejmě ještě jiné boty nebo znovu ty stejné, ale rozhodla jsem se, že ten výběr letních botiček ještě přehodnotím a uvidím, co nakonec pořídím.
Byl se někdo podívat na slevy v Mangu?? Já teda jo, chtěla jsem si tam koupit jedny šaty, ale nakonec mi teda vůbec neslušely. Odnesla jsem si troje šortky, letošní léto bude šortkové :D.
A když už je tenhle post o nakupování, znáte voňavé laky na nehty? Já si koupila zářivě růžový od Rimmelu a doma jsem zjistila, že když zaschne, tak ovocně voní! Skvělá vychytávka, pořád si čichám k rukám a nutím k tomu i ostatní... :D
Byli jste někdo na té Muzejní noci? Mě to nakonec nějak nevyšlo a do žádného muzea jsem nestihla dojít :D.
Na závěr pár fotek od Foly, moc se jí povedly! :))



6 komentářů:

▲Tyna řekl(a)...

nádherné fotky!
a voňavé laky? :D to musim mít!.)

Jane řekl(a)...

Nedelas ty to porad, ze si koupis neco, co se ti libi, jine barve? :)
Fotky jsou povedene, to se musi nechat, krasko!

Katie řekl(a)...

Tyna: diky :)

Jane: :DDDDDD jo delam! mam tolik stejnych veci, jen v jinych barvach,.. hruza, ja vim :)

Julie Š. řekl(a)...

to psanicko je krasny.. :-)
a vonavy laky? o tom jsem jeste neslysela, ale brzo bude nakej muj! :D

Adela-Chloe řekl(a)...

sluší ti to Katie!

Shaki řekl(a)...

Krásné psaníčko :-)