15.06.11

Not for boys

Tentokrát o kosmetice. 

 Sephora rtěnka od Simone ze StyleCookbook. Je úžasná, jen sbírám odvahu vyjít ven namalovaná touhle kráskou. Zatím se v ní nakrucuju doma. Ale již brzy mě v ní potkáte. Perfektně drží!
 Lak Basic Juicy Fruity. Netuším, co je to za barvu. Jestli bílá, zelená, žlutá nebo jaká. Každopádně je zajímavá a na léto perfektní! Lak je mini a stál asi jen 25 Kč, takže stojí za vyzkoušení. 
 My new love. To je ten voňavý lak, o kterém jsem psala v minulém postu. Ve skutečnosti je ještě zářivěji růžový, vydrží dlouho a stačí jedna vrstva! 
 Paleta očních stínů Smokey eyes z Oriflame. Perfektní pro večerní líčení + díky za ten návod vevnitř, namalovala jsem se přesně podle něj a nedopadlo to zas tak špatně, hm? (viz spodní obrázek).

 A poslední kousek, gelové linky Essence. Ty jsem zatím vyzkoušela jen jednou, tak nemám žádný vyhrocený názor. Máte je někdo? Co na ně říkáte? :)

14 komentářů:

▲Tyna řekl(a)...

musim si pořídit nějakej voňavej lak!.) ta rtěnka vypadá úžasně!:))

nat řekl(a)...

TAK JAKO TA RTĚNKA A TEN LAK ♥

Jane řekl(a)...

rtenka a lak skvele a kourove oci ti strasne sednou!

Foly D. Sante řekl(a)...

tak už je u teba?? niekedy musíme vyraziť spolu v týchto rúžoch!

Adéla řekl(a)...

Ten lak Basic mam v blede modre a strasne dobre drzi, kdyje uz v jedny vrstve a vydrzi.

Linky z essence mam tyhle cerny a fialovy, a musim rict, ze se celkem i vyrovnaji gelovym z MACu. uz jsem zkousela hodne znacek, napr. ty z e.l.f.a stoji za prd, ale tyhle bozsky kryjou, cely den se ani nehnou a tim, jak se dobre nanasi, jsou vhodny i treba pro lidi, co s linkama teprve zacinaji. Laska proste <3

Barb řekl(a)...

Ta rtenka bude na tobe BOZI <3

Ten zelinkavej lak taky mam a je BOZI <3

Alice14i řekl(a)...

Linky mám a zbožňuju je :)

Simone ♥ řekl(a)...

Nestyď se a koukej v ní vyrazit ven, uvidíš jen obdivné pohledy ostatních :-)

Adela-Chloe řekl(a)...

chceme vidět rtěnku v akci! :)

Suzie řekl(a)...

Na ty linky od Essence si taky brousim zuby :)

Cookie řekl(a)...

ja si tie linky chcem uz straasne dlho kupit!

Katie řekl(a)...

Foly: jojo,jak dvě růžovky, to teprve budou chlapi koukat!

Adéla: tak to mě těší, že máš tak dobrou zkušenost..já mám ty černo/šedé :)

Simone: OK! při nejbližší příležitosti tak vyrazím :))

eee řekl(a)...

wow, ta rtenka ma vazne bozi barvu. tesim se na fotky na tobe! :)

Joll Burr řekl(a)...

Linky mám, taky jsem na ně psala recenzi a jsou super!:)