09.06.11

NEVÍM

Státnice z angličtiny je za mnou! A výborně. Aspoň něco, teď čeká druhá (ta horší) část. Wohoo! 
Páteční podvečer jsem strávila s Foly , vysedáváním na Střelečáku s ledovou kávou, sháněním brýlí pro mého bráchu (byl z nich nadšen) a procházkou (potkaly jsme pumu! nebo co to přesně bylo :D). Foly je mega kočka a je mooc milá, těším se na další setkání (v příštím postu pár fotek z tohoto odpoledne).
Na víkend jsem jela domů, odpočinout si. Chodila jsem plavat, do Grill baru na jídlo a víno... Navštívili jsme babičku, kolem domu rozkvetlé louky, upletla jsem si věneček z kopretin a pak ho nosila na hlavě, dokud úplně nezvadnul :D. 
Taky jsem byla u kadeřnice.. pomalu a nenápadně zkracujeme :). 
V pondělí večer, už zase zpět v Praze, jsme byly s Ráďou u nás na Jiřáku kouknout na promítání na kostel Nejsvětějšího srdce Páně, v rámci akce Žižkov sobě (i když to náměstí je na Vinohradech?) bylo to zajímavé, přišlo spoustu lidí... a hned po skončení začala šílená bouřka, ještě že bydlíme pár minut odtud..
Poslední dny trávím v práci, ale už se těším na zítřek, kdy přijede má drahá Sissi, v pátek Tomíx a v sobotu je Muzejní noc! Jdete někdo? Které muzeum/muzea navštívíte?

 Katie si na kopretiny nevzala nůž ani nůžky, tak se jí podařilo většinu vytrhnout i s kořeny, ehm..:D
 Vypadám, že mi není dobře, ale doopravdy jen čekám, až maminka dokončí můj věneček! (Uplést ho umím, ale jak ho dokončit, aby pěkně držel, to už nevím..) (kdyby se někdo ptal, tak tílko Lindex, kraťásky Zara, brýle Reserved,hodinky asos.com)

 Klubovna U tří medvědů! Jak jsme se tam měli báječně, každé léto...
 Náš starý foťák přesně ví, na co zaostřit (igelitový pytel pověšený na plotu, wtf). Každopádně, takhle dopadl můj věneček :D. 

 Tohle se teď nosí v horách! Pořádné papuče. 
A bonusové fotky na závěr, brácha chytá internet na louce :D. 



7 komentářů:

Barb řekl(a)...

To jsi me ale pobavila, Katerinko :D

Slusi ti to! :)

Foly D. Sante řekl(a)...

a čo, brat sa potešil?:)

aj ja sa teším na ďalšie stretkooo

Anonymní řekl(a)...

cau zlato, ja asi pujdu na muzejni noc na Glamour, ale koncim az pozde v noci v praci :D tak jsem zvedava jak tam dojdu :D

anonymek

Jane řekl(a)...

pobavilo me:
"pomalu a nenápadně zkracujeme"
a bracha na louce!

jinak se mi libi moc ten venecek, sekne ti to. :)

Joll Burr řekl(a)...

bratr uprostřed ničeho s laptopem?!:D:D máme stejné brýle, moje neeejoblíbenější! sluší ti!:)

Katie řekl(a)...

Bárb: díík*

Foly: jj,líbily se mu oboje a hned v nich šel ven :D

Anonymek: na Glamour jo? kde to je? to je ta výstava o módě viď :D jdete s Markem? to bychom se mohli někde střetnout hmm?

Jane: dííky :D

Joll: brácha tam chytal internet od O2 :D na louce to jde, v baráku moc ne..:D ty je mas taky ty bryle? jsou bozi vid! :D

cassidy řekl(a)...

věněček ti sluší :)) s bráchou já jako úplně soucítím, přesně vidím nás s Tomášem, jak jsme se drápali do polí na kopec s CDMAčkem a notebookama, jak si mě bral na krk, abych s tou "internetovou krabičkou" dosáhla o něco výš a měli jsme větší šanci chytit nějaký signál :D