01.06.11

Dear diary

‎"As soon as you stop wanting something, you get it." -Andy Warhol

So I just stopped. 

V pátek mám státnici z angličtiny a dnešní post je jen jedním z pokusů, jak se vyhnout učení a dělat něco jiného, ale slibuju sama sobě, že až tohle dopíšu, tak se na to vrhám. FAKT.

Konečně se mi podařilo sehnat nové džínové šortky. Jsou jich plné obchody, ale žádné se mi nelíbily, neseděly. Nakonec jsem uspěla v TRF v Zaře a už se těším až si v nich vyrazím ven (to že jsem v nich šla do Alberta a zpět  se nepočítá :). Teď už jen nějaké sandálky a jsem na léto vybavená! (Nevíte kde? Zkoušela jsem si jedny v HUMANICU, ale přišlo mi, že v nich mám fakt škaredý nohy...:D)

Taky jsem zvědavá, jak dopadne moje reklamace balerínek ve Vagabondu. V životě jsme nic nereklamovala, tak nevím, na co se mám připravit, až si tam pro ně za týden půjdu. Reklamovali jste někdy boty? A s jakým výsledkem?

V neděli jsem se zúčastnila dalšího Bloggers meet-upu, který je pořádán Módní unií. Tentokrát o fotografii a "voice of the blog". Donutilo mě to zapřemýšlet, jaký je vlastně HLAS mého blogu? Má jednotný koncept nebo je tu všechno, co mě zrovna napadne? Nejspíš oboje. Tím konceptem jsem já a od toho se odvíjí zbytek. Katies life. Vše co se mě týká, takže hudba, filmy, móda, škola, historky ze života... Po těch slavných státnicích snad budu přispívat častěji a přibudou doufám i nějaké fotky (když už teď vím, jak se mám fotit a jak ne :).

V pátek mi držte palce. See you, soon!


7 komentářů:

Barb řekl(a)...

:))

Jane řekl(a)...

Ja chci taky vedet o fotkach. :)
S reklamaci mam jen spatne zkusenosti, ale u Bati.
Kazdopadne ti jebud opravi nebo ti vrati penize/poukazku. Snad. Dej vedet.

M! řekl(a)...

Přeju Ti hodně štěstí se státnicemi! a závidím Ti ty šortky.. já je sháním už hodně dlouho a pořád nic..:(

jinak děkuji za komentář a s tou fotku jsi mě ranila! :D :D ne, dělam si legraci. jsem netušila, že se ti líbí Janečka :P, někdy bychom si mohly zajít na LUNO koncert, co ty na to?:))

Katie řekl(a)...

Jane: dam vedet, jsem fakt zvedava, jak to dopadne :))

M!: díky! komu by se nelíbil?:DDD jinak to beru, zajdeme na LUNO co nejdřív budou hrát v Praze:)

M! řekl(a)...

jé, Katie? koukala jsem se na LUNO program a budou hrát ve čtvrtek sice akusticky, ale myslím, že to bude fajn.. co ty na to??.))ráda bych Tě poznala osobně :)
M!

Katie řekl(a)...

M!: a v kolik? asi vecer vid..ja jdu ve ctvrtek vecer do prace :(

M! řekl(a)...

no, je to od půl osmé v Dlouhé ulici.. v jednom klubu..
http://www.facebook.com/event.php?eid=201784443197689
tak dej vedět, jestli přijdeš, já tam budu stoprocentně :))