07.05.11

You may say...

Zkoušky zatím úspěšné a pokračujeme v krasojízdě! Včera mi přišel balíček z asos.com a v něm (další) krásné hodinky a super šaty! Snad mě v nich brzy někdo (Péťo?) vyfotí, protože s těmi se vážně chci pochlubit, zamilovala jsem si je!
Teď jsem v práci, mám otevřenou bakalářku, všude okolo poznámky do geografie... byla jsem docela unavená, ale teď mě probudili 4 němečtí kluci, kteří sedí na baru, když přišli s dotazem, jestli je můžu vyfotit. No, to jsem netušila, co mě čeká. Oni tam normálně sedí zabalení v peřinách :D (je vidět jak to tady sleduju, když kolem mě pronesli peřiny :D). To mě fakt rozesmálo, ale za chvíli je budu muset vyhodit, protože přijdou paní na snídaně. 
Přeju všem pěkný víkend, jistě se s někým z vás potkám v Palladiu, jdeme s kamarádkou shánět dárky pro naše maminky a díky Elle fashion víkendu je snad nakoupíme i s nějakou slevou.

pic from tumblr. I love coffee. And him!

3 komentářů:

Ace řekl(a)...

je to JJ nebo JL????? :DDD do nebesvolajici podoba!

PRAGUE AVANT GARDE řekl(a)...

jl preci.

Katie řekl(a)...

Haninko, to je do nebes volající drzost tohleto :D