02.05.11

What´s going on in my life?

Everything and nothing. Jsem v práci/píšu bakalářku/učím se na zkoušky letního semestru/učím se na státnice. Když už nemůžu, tak jdu na jumping :). Teď se chystám rychle proběhnout blogy a zase psát. Na koberci vedle mě leží Valentýnka (hnědá labradorka mojí spolubydlící) a soucitně na mě kouká :D. 
Dnes jsem byla na první zkoušce a nevím nevím, jak to dopadne. Spoustu věcí jsem natipovala a rozepisovací otázky? Popsat A4 stránku o ničem pro mě není problém :). A ve středu zase, tentokrát všechny státnicové otázky do angličtiny. No, bavím se!
Cestou ze zkoušky jsem se stavila v drogerii v Máji (nakoupit důležité věci jako kapesníky, toaletní papír a tak), no utratila jsem 600 Kč, ty věci co jsem chtěla mám tak napůl, plus milion dalších, co jsem nepotřebovala jako např. šampon na blond vlasy od Toni and Guy. Dám vám vědět, jak funguje.
MY APRIL FAVORITES:

 Mandarinkový balzám na rty Korres. Kromě skvělého designu i báječně voní a vyživuje. Škoda, že zrušili Korres na Příkopech! Prodává Profimed.
Zdroj fotky 
 Další vůně ze Zary. Tahle se jmenuje Fresia. A protože jsem naprosto neschopná v popisování vůní a nikde na internetu jsem nenašla její složení, tak vám akorát řeknu, že voní krásně svěže :D. Měli by ji mít v každé Zaře, takže není problém k ní kdekoli přivonět.
Tohle byly mé dubnové favorites, jdu si udělat oběd a pracovat, see you soon! 

5 komentářů:

M! řekl(a)...

jé, ten mandarinkový balzám musí být super!!.) asi si taky pro něj skočím:) to se mi stává taky, jdu jen pro ty nejzákladnější věci a přinesu jich dalších 10 nepotřebných.. :D
mimochodem, viděla jsem Tě v LMB na bandzonu, chtěla jsem tě jít pozdravit,ale stála jsi uplně na druhé straně a nešlo se protlačit..
přeju Ti hodně štěstí se zkouškama!:)

Mora e Bionda řekl(a)...

Nevim proc, ale nikdy jsem z Korres nic nevyzkousela. Zakladni nedostatek, napravim!

Bezega řekl(a)...

určitě dej vědět o tom šampóně, chtěla jsem si ho totiž pořídit a ocenila bych nějakou recenzi na něj :)

Jane řekl(a)...

jejda, jsi sikulka, jak jsi tak pilna, chvalim. :)

Katie řekl(a)...

M!: balzám je skvělý :) díky za přání štěstí, zatím to vychází :))

Mora: mají báječné věci, jistě to naprav :)

Bezega: dám! zatím jsem ho použila 2x, tak uvidím .)

Jane:díííííík