27.05.11

Party outfit

Fotky ze školní párty. Jsou trochu out of date, party se konala někdy na konci dubna, ale to snad nevadí. Výraz v tváři ignorujte, pls :D.

Dnes jsem po třech dnech v práci, ale už se těším až bude 18 hodin a budu moct jít domů (učit se na státnice z angličtiny .)

bunda F&F, tričko Pull and Bear, kraťasy second hand, punčochy Lindex, prsten minimon :)


edit: včera jsem viděla skvělý film Limitless, doporučuju! 

16 komentářů:

Foly D. Sante řekl(a)...

ty si aká rošťanda v týchto silónečkách..wrr!

Adela Chloe řekl(a)...

na Limitless jsem šla se Šímou před maturitou a celej svaťák jsem si říkala, že sakra potřebuju ten prášek!!! :D

a miluju tu bundu
a miluju tvoje rebelský outfity
a jak řekla Foly - wrau!

Jane řekl(a)...

Limitless zkusim. Sekne ti to strasne, rockerko!

Kockandy řekl(a)...

Sekne ti to ! Dokonalá bunda a punčochy :)

Mary řekl(a)...

krásna katch:))

Barb řekl(a)...

Panečku :) To vypadá, jako když by jsi ani nedělala žádný opičky při focení a tak :)

Moc ráda bych tě viděla, co nejdřív.. Snad se uvidíme, třebas bych přijela, stejně si musím v Pze oběhat ještě něco k bakalářce..

▲Tyna řekl(a)...

wow! hrozně ti to sluší, seš kočka:))

Katie řekl(a)...

Foly: jé,dík .))

Adela: ja ten prášek taky potřebuju :D

Jane: díík! na Limitless koukni

Kockandy: děkuju .)

Mary:*

Barb: to mě fotil takový sympatický fotograf, tak jsem se snažila zůstat v klidu :D přijeeeď*

Tyna: díík :)

mafinx řekl(a)...

skvele si oblecena:) fakt wau

Katka řekl(a)...

pacia sa mi najma silonky.. :) ale aj kozena bundicka je fajn.. :)

ps pozyvam ta ku na givaway

Christina Nováková řekl(a)...

Užasnej outfit! :)

Donchinka řekl(a)...

super jacket!! :)

Ann řekl(a)...

wow! dokonalý outfit, děsně se mi líbí ty punčochy s kraťáskama!:)

Katie řekl(a)...

díky**

Anonymní řekl(a)...

Thanks in favor of sharing such a nice thought, paragraph is
good, thats why i have read it fully
Also visit my web-site : how to make iphone apps

Anonymní řekl(a)...

Hi, i think that i saw you visited my site so i came to “return the favor”.
I am trying to find things to improve my site!I suppose its ok to use a few of
your ideas!!
Here is my blog :: where to download movies