26.05.11

Girls and boys

Narozeniny jsem pořádně oslavila. V oblíbeném baru Puerto Rico na Vinohradech s přáteli, doma s rodinou a ještě jednou s mýma holkama v Grill Baru :). Jsem o rok starší a za ten rok se můj život zase o něco otočil. Dokončila jsem jednu školu, začala chodit na další (kterou snad do měsíce taky dokončím!), přestěhovala se a hlavně se stala závislou jen sama na sobě... A tak rychle to uteklo.
Mám hotové všechny zkoušky, takže už mě čekají JEN státnice. Wohoo! Pořád čekám na vypsání termínu státnice z angličtiny, už to mělo být předevčírem a pořád nic. A když nevím termín, tak nemám motivaci se učit! Takže i včerejší studijní odpoledne ve Stromovce dopadlo tak, že jsem se pořádně nenaučila nic,... zato jsme se nasmáli, viděli provazochodce, krásného chrta atd. 
Taky jsem byla BRUSLIT v Modřanech. Kupodivu jsem se nezlámala a celkem mě to bavilo (i když to možná tak nevypadalo, protože jsem si pořád stěžovala, že už nemůžu... :D)
Za chvíli mizím do města, chci si vyzkoušet plavky, které mám vyhlídnuté a sehnat nějaké šortky, nejlépe džínové, poradíte kde?



 Aby to tu nebylo úplně bez fotek... moje v současnosti nejoblíbenější hodinky (mám ještě jedny nové, ale nestihla jsem si je zkrátit, takže je zatím nenosím) a jedna z květin, které jsem dostala k narozeninám.


4 komentářů:

terka řekl(a)...

přeju všechno nejlepčí!:) už pár let mě bavíš číst! tak ať je Tvé blogování stále takhle povedené:)

Jane řekl(a)...

s kazdym rokem jsi lepsi a lepsi :)

joss řekl(a)...

nejlepší písnička od Blur!

Katie řekl(a)...

terka: děkuju*

Jane: díík*

joss: nejlepší asi není (pro mě),ale miluju ji!