16.05.11

Getting better

Před chvílí jsem vstala (po noční směně, nevstávám běžně ve dvě :), dala rychlou snídani a za chvíli se po týdnu chystám na jumping. Už se nemůžu dočkat, konečně zase nějaký pohyb :).
Dnes vám ukážu, jak jsem si krásně srovnala šatník. Vyfotila jsem to i pro sebe, na památku, až tam zase bude binec... a těch kabelek na zemi si nevšímejte, ty už jsou uklizeny!

zleva: šaty, sukně, tílka, trička, košile, svetry, bundy :D. Dole krabice se starýma věcma do školy. A přesunutá "knihovna" na komodě, dokud nebudu mít nějaké ty poličky! (Jenže to bychom museli jet do Ikey a ta je tááák daleko :).



4 komentářů:

▲Tyna řekl(a)...

nádhernej šatník!!.)

Jane řekl(a)...

sikovna kacenka. :)
hele, s tema beatles, ja je vzdycky nekde vidim a pripomene mi te to strasne, to neni uz ani normalni. :)

Silvi řekl(a)...

Šatník se mi líbí, a vůbec - ten kousek pokoje, co je vidět, je celý sympatický. Nechceš vyfotit více? Já jsem takový pokojíkofil:))

Donchinka řekl(a)...

super satniiicek!!!!
mas vacsi poriadok nez jaa...:D
u mna na vesiaku su furt veci nahadzaneee :D