24.05.11

Charity project Björn

Björn je ve švédštině medvěd. Martin Jakobsen navrhl medvídka, kterého pak oblékli známí čeští návrháři (Beata Rajská, Jakub Polanka, Gábina Páralová, Taťána Kovaříková a Lukáš Mach). Medvídci se budou dražit na podzim letošního roku a vybraná částka půjde na konto neziskové organizace ROSKA ve Vsetíně, která sdružuje občany s roztroušenou sklerózou.
Medvídky pro prezentaci nafotil Robert Vano.
Kromě ušlechtilého cíle, který obdivuji, musím říct, že jsem se do medvídků zamilovala! Když jsem poprvé viděla méďu v bikinách od Jakuba Polanky, měla jsem chuť Martinovi říct, že nedorazil a schovat si ho a nechat jen pro sebe :D.
Líbí se vám? Stay tunned, pro více informací :).



zdroj facebook


a na závěr fotka mě, jak se nechci méďů vzdát.. :D


5 komentářů:

Ceady řekl(a)...

naprosto úžasná myšlenka

Kockandy řekl(a)...

Tak ty jsou úžasný !

Hanyzka řekl(a)...

Asi ten černobílej je nej,každopádně obdobné projekty mě častou nadchnou, takže se těším na další info:)

Jane řekl(a)...

Chvalim!

▲Tyna řekl(a)...

jsou úžasní :))