08.05.11

Astrogen nostalgia

Tento víkend je docela fajn (až na to množství studijních materiálu, já vím, už o tom nebudu psát...), včera jsme byly s Radkou okouknout obchody v rámci Elle shopping weekendu, každá si něco koupila. Já mám tři nová letní tílka (1x Reserved, 2x HM) a dárek pro maminku k narozeninám z Pandory/Dyrberg a Kern. 
Taky sprchový gel z Body Shopu! Už jsem málem vzala mangový, když jsem spatřila gel s vůní červeného grapefruitu! Ten jsem používala, když jsem pracovala na Kypru, takže jsem ho hned vzala, s tou vůní se spájí moc krásné vzpomínky. Máte to taky tak? Spojení vůní a určitých míst, okamžiků...?
Dnes ráno jsem běžela na jumping, nemohla jsem se dostat z metra, u mého obvyklého výlezu stál policista a zábrany (Prague marathon), takže jsem musela zpět a hledat nějaký východ, co nejblíže k cíli. Po dnešní hodině skákání mi přišlo, jako bych ten maraton běžela taky, byla jsem úplně zničená. Ale stejně jumping miluju, konečně něco, co mě baví.
Celé odpoledne se učím/snažím učit/jím/piju kafe/lakuju nehty... K mé převeliké radosti někde kousek od nás probíhá hudební akce (vůbec nevím, co to je), kde hrajou folklorní muziku a jde to samozřejmě slyšet až ke mě do pokoje, takže nemůžu mít vůbec otevřené okno, protože mě to děsně ruší! (A ruší mě to i přes zavřené, ale co nadělám :).
Později večer mám v plánu menší reorganizaci šatníku, nakoupila jsem nová ramínka, ať mám každou věc na ramínku zvlášť a ne tři tílka na jednom. Uvidím, jak to celkově dopadne, jestli se mi tam všechno vejde. Potřebovala bych asi nový štendr, jenže když si ho pořídím, tak už se mi nevejde do pokoje plánovaná skříňka/polička. Lepší nápad bude asi nekupovat už další oblečení, že?



 Známá kombinace. Učení + lakování nehtů. Tento lak je můj nejnovější ve sbírce (možná jste si už všimli, že dle mého názoru tmavých laků není nikdy dost :). Zatím nevím, co si o něm myslet, nečekala jsem žádný zázrak, ale na můj vkus zasychal dost dlouho! 
Ptáčkové z Topshopu. Mám je už asi od září/října, teď jsem je opět začala aktivně nosit, jsou roztomilí! I když si sem tam někdo myslí, že jsou to letadla... Přeju pěkný zbytek víkendu, já se jdu věnovat statistice :)

+ navíc má nová melodie na mobilu :)

10 komentářů:

Joll Burr řekl(a)...

hehe no nekupovat hadry je to jasné Katie!:D a s těma vůněma to mám přesně tak!:)

nat řekl(a)...

jasny:) treba narychlo kdybych mela vzpominat, tak YUMMY YUMMY YUMMY sprchcac = dovolena v Turecku, ruzova PUMA = Lipnice nad Sazavou .D

Kockandy řekl(a)...

Ten lak a náušnice,bych brala,jinak jsem tě viděla v Palladiu :)

Katie řekl(a)...

Joll: ty máš co radit! nekupovat hadry :D (ty a tvoje hauly o 25 kusech pokazde..:D) achjooo... ale asi musim fakt prestat :D*

nat: juuu,, to je mile! a zapomnela jsem jeste na urcite vune=urciti lide

Kockandy: vazne? skoda,ze ja tebe ne,mohly jsme se aspon pozdravit:)

Cookie řekl(a)...

dobru melodiu si si vybrala!

▲Tyna řekl(a)...

taky si u učení lakuju nehty:D
a s těma vůněma spojenýma s určitým místem/okamžikem to mám stejně.)

M.Isle řekl(a)...

s těma vůně,a to máme stejně:) a ti ptáčci z Topshopu jsou skvělý =)

nella řekl(a)...

wow, i love your pics!

Jane řekl(a)...

jasne, ze s vuni mam spojena mista, lide, okamziky. stejne tak i s nejakymi pisnickami. a ten sprchac z body shopu mam taky a vubec, mam je strasne rada.

ukaz fotku preorganizovaneho satniku, jsem zvedava. :)

Ann řekl(a)...

náušnice jsou krásné! a <3 SUNSHINE