14.04.11

Today (Is not the day)

Today is really not the day. Ráno jsem musela vstávat na 8 do školy, vstala jsem po pár hodinách spánku s takovou lehčí kocovinkou a sotva se doplahočila na metro. Včera večer jsme to totiž rozjeli, doma víno, potom Hard Rock Café (koncert 100°C), tam mojito, potom jsme jeli zpět domů, tam jsme si otevřeli další víno a bylo vymalováno! (Doslova, ale o tom se nebudu radši vůbec zmiňovat :D).
Ve škole jsem dnes celý seminář prosmrkala, jsem nachlazená a hrozně mě to štve. Večer jdu na jumping, to jsem vážně zvědavá, jak tam budu hodinu skákat a do toho pořád smrkat. Ale odhlašovat se nechci, protože se na to už týden těším (a taky mám nové Puma tílko na cvičení ;).  
Přidávám slíbený minihaul :D. Už zase dlouho nepůjdu do žádného obchodu, asi si naordinuju další ban na všechno, i na potraviny :P.

 Tvářenku jsem fakt potřebovala, došla mi už dávno, snad rok jsem byla bez tvářenky! Tahle od Maybelline je světlounce růžová, ale efekt má mimořádný! Když jsem se s ní poprvé nalíčila a potom přišla do práce, hned mi kolegyně říkala, jak je to možné, že vypadám tak svěže už v 6 hodin ráno :D. (Možná se tak narodila, možná je to Maybelline :)
 Tyhle nálepky na nehty jsem viděla na blogu Birds of feather a strašně se mi líbily! Ještě jsem je nevyzkoušela (trochu se bojím :D), ale až je nalepím, tak dám vědět, jak to dopadlo.
Za pět korun :D. Až se mi jednou bude chtít (= asi nikdy), tak si udělám hvězdičky na nehty.
No a slavný praskací lak, pořád si nejsem jistá, jestli se mi to co vytváří líbí nebo ne. Spíš ne :D. Takže ho asi někomu daruju :). 
edit: pusťte si první vlaštovku z nového alba Sunshine! 

9 komentářů:

Tyna řekl(a)...

taky se nemůžu rozhodnout jestli se mi ten praskací efekt líbí nebo ne..

Mirabelle řekl(a)...

Bezvadné věci, akorát ten praskací lak se mi nelíbí :(

Alice14i řekl(a)...

Já to mám jednoduchý. Praskačák se mi nelíbí. Zato ta tvářenka vypadá suprově :)

nat řekl(a)...

jsem dneska koukala na ty nalepovaci laky :)

Victorie řekl(a)...

mne ho podaruj :P

Bezega řekl(a)...

super věci, mě zaujala ta tvářenka :)

Jane řekl(a)...

Sunshine si poustim hned, uz se tesim na novy album.
A s tim lakem to mam jasny, mne se teda libi, co vytvari, ale nejak jsem ho tady v UK nikde nevidela, tak me to stve. :(

Katie řekl(a)...

Většině se fakt nelíbí, mě asi taky né :D ale hezky mi popraskal na palci :D tak ho vážně někomu daruju :)

Ta tvářenka je fakt super, cítím se v ní hezčí :DDD (jestli to dává smysl)

Jane: ta Sunz písnička je boží, nemůžu se dočkat alba, nemůžuuuu

Nikolet † řekl(a)...

lak môžeš kludne podarovať mne :D pretože u nás v meste ho asi nezoženiem :/