03.04.11

Sweet By and By

Neděle! Krásný den! S maminkou jsem byla na výstavě Městečko pod Radhoštěm, která byla moderně pojatá, každý dostal port se sluchátky a pouštěl se nám výklad podle toho, kde jsme zrovna stály! Bylo to moc zajímavé, historie našeho města s krásným vyprávěním, spousta vystavených věcí a krátké filmy. Mooc se mi to líbilo!
Později jsem šla na vyhrané fondue s Joll. Probraly jsme všechno možné (hlavně byty a brusle a kolo..:D). Fondue bylo super, jen mě překvapilo, že to byla taková ta "pudinková" čokoláda (jak bývá horká čokoláda) a ne obyčejná čokoláda. 
V šest jsme se rozloučily a já ještě spěchala na sraz s kamarádkou Sissi. Daly jsme si zmrzku a ještě na chvíli zaskočily do čajovny. Teď se snažím tvořit seminárku do Ekonomiky cestovního ruchu, ale vůůbec se mi do toho nechce :).

 "Dortík" ze zakysané smetany s maminkou v kavárně. Mňam!
 Na náměstí v Rožnově. Už se mi podařilo udělat oko na punčochách :(. Jsem fakt šikula :D. 
Botky random obchod, punčochy Lindex, kraťasy second hand, tričko HM, bunda FF, kabelka Mango :)

7 komentářů:

Lucie řekl(a)...

ten DORTÍK!!! <3

Tyna řekl(a)...

mňam! a sekne ti to.)

Anonymní řekl(a)...

To teda sekne Tyno!

Jane řekl(a)...

dortik vypada skvele. :)

Foly D. Sante řekl(a)...

riadne rockerské sačino!

cassidy řekl(a)...

potřebuju ten dortík, potřebuju!!

Katie řekl(a)...

oujé,díík :) a dotrík je ze zakysané smetany, nejspíš strašně jednoduchý, ale jak se dělá, to nevím :D