26.04.11

Spring nails

V poslední době jsem si oblíbila laky na nehty značky Zoya. Mají krásné barvy! Super rychle schnou a nejsou ani moc drahé. Já jsem všechny koupila na aukru od této prodejkyně. Jaro si vybarvuju těmito barvami.



Je jasně vidět, který používám nejvíce :D. Zleva: Zoya Nova. Miluju laky se třpytkama a tenhle je jich plný. Dlouho vydrží a odlakování taky není úplně nejhorší i přes ty třpytky. Druhý zleva, Zoya Laurie, používám když chci být nenápadná. Do školy na zkoušky atp. Fialový Zoya Dannii mi úplně uračoval. Leskne se do fialova a do stříbrna. Posledním lakem, Zoya Caitlin si nejsem úplně jistá. Pořád nevím, jestli se mi líbí. Ale spolubydlící si ho pořád půjčuje, je do něj zamilovaná. Dám mu ještě šanci a uvidím :).
Jaké jsou vaše tipy pro jarní lakování?


Aby to ale nebyl jen takový girly post, jak se vám líbí nové album Foo Fighters? Kdo neslyšel, tak tady je aspoň singl Rope.

9 komentářů:

Kockandy řekl(a)...

Zoya laky taky miluju a taky kupuji na aukru od stejné prodejkyně :)

nat řekl(a)...

Já bych chtěla od ELFU ten NUDE a ten CHAMPAGNE hrozně, mám náladu bejt neviditelná... :)

▲Tyna řekl(a)...

já lakuju momentálně na levandulovo, blankytně modro, oranžovo a tak.. :)
a ten 4. lak se mi líbí asi nejvíc.)

Anonymní řekl(a)...

Katie, má ten Zoya Laurie třpytky?? Přesně takovej sháním, ale nechci třpytkatej :-)

Katie řekl(a)...

Kockandy: nice! Ja ji porad posilam nejake objednavky,musim se krotit :D

nat: ty nevim,jak vypadaji,ale podle nazvu budou krasne, musim tu elf kosmetiku konecne trochu prozkoumat:)

Tyna: levandulovou taky mam, me se ale porad nejak drzi ty tmave :)

Anonymní: trpytky v nem nejsou vubec :)

B.B.B. řekl(a)...

Jéé, škoda, že já jsem si nehty lakovala tak moc, až se mi polámaly, jinak bych po nich skočila! Ale tak možná do zásobičky... :P

Isabela řekl(a)...

super barvy! :)
na mem blogu prave probiha giveaway, zucastni se jestli chces :)
http://theredberry.blogspot.com

Jane řekl(a)...

To je aspon promo :)))

Anonymní řekl(a)...

Detaily a diskusi o této aukci najdete na http://aukce-online.info/detail/aukce-online/aukro-cz-aukce/ , již přes 135 lidí zhodnotilo tuto aukci :) a obrazkový návod na registraci.