02.04.11

Saturday afternoon

Několik fotek z dnešní procházky. Bylo krásně teplo a tak jsme si vyšli až na Slovensko :D. Na louce jsem se lekla ještěrky a našla jsem květinu, která nejspíš upadla z DIY čelenky nějaké fashionbloggerce :P.
Užívám si volno (i když teď jdu psát seminárku, ale to mám v plánu zvládnout rychle :D), chodím na kávičky, víno atd. A v pondělí ke kadeřnici, už se nemůžu dočkat, snad budu konečně vypadat zase normálně :).

 boty New Yorker, džíny F&F, tričko Lindex, košile Camaieu, bunda F&F, sluchátka WESC, brýle H&M

11 komentářů:

Barb řekl(a)...

Ta holka má STYL <3 (a tricko jako já XD)

joss řekl(a)...

super styl! připomíná mi zpěvačku z The Kills.

pól řekl(a)...

sluchadla nakonec tato! :)))

Tyna řekl(a)...

super!.)

Katchuska řekl(a)...

Super! Moc ti to sluší!

boo řekl(a)...

mas SKVELY nohy!

Joll Burr řekl(a)...

hehe náhodou máš boží vlasyyy

Adela Chloe řekl(a)...

prej snad budu zase vypadat normálně!
vždy´t vlasy máš super, zastřižený dorovna jak kdybys u kadeřníka byla před pár dny! :)

a HYPED! :)

Tamara řekl(a)...

krasne vlasy! :)

Katie řekl(a)...

¨dííík!! :))

pól: ale bylo to těžké rozhodování...myslím,že jsem se rozhodla správně, jsou jednoduché, ne moc velké a skvěle hrají!

Jane řekl(a)...

haha, s tou kytkou jsi me pobavila :)