28.04.11

Red! Red?

Červenou uznávám jen na Converskách. (A na semaforu.) Takže jsem byla hodně překvapená, když jsem si v Lindexu vyhlídla a následně koupila tento náramek. RED? Námořnický styl, kotvy, kormidlo a lodičky v kombinaci s červenou "kůží" prostě žeru. Dnes jsem ho měla poprvé a slyšela jsem samé pozitivní ohlasy.
Odpoledne jsme byli na výborném vanilkovém cappucinu v Mama Coffee, budu tam jistě chodit častěji, like it there! 
Dnes máme doma pejska, tak si s ním pořád hraju. Takhle na pár dní mít zvířátko, to se mi líbí! Jestli mi zapózuje, tak ukážu později i foto :). 


7 komentářů:

Silvi řekl(a)...

Podobný náramek z Lindexu mám také - akorát je mimikovsky modrý a jsou na něm jiné cetky. Taky ho mám ráda, ale někdy mě rozčiluje, jak to cinká! :)
Užij si ho, červeňáčka.

Si.

M.Isle řekl(a)...

tak ten náramek se mi teda moc líbí, i ta červená je docela hezká =)

Simonka řekl(a)...

ten náramok je super :)) mala som podobný, ale som ho stratila :// :(

btw, na mojom blogu prebieha giveaway.budem rada, ak nakukneš ;-)

Joll Burr řekl(a)...

Heej ten je skvělý!:)

Mia řekl(a)...

Ten je krásný!
Moc se mi k Tobě hodí.

Katie řekl(a)...

Silvi: přesně vím, který myslíš, ten se mi taky líbil, jen ta barva se mi nehodila :)
M.Isle: dííky
Simonka: tenhle asi neztratím, mám ho 5x omotaný kolem ruky :D
Joll: líbí? to jsem ráda, ty jsi na doplnky expert :)
Mia: dík krásko*

Jane řekl(a)...

cerveny Conversky jsou ty nej!!