30.04.11

Občanský průkaz

Konečně jsem viděla Občanský průkaz. Chtěli jsme na něj jít s bráchou do kina, ale nějak to nevyšlo a poté jsem na ten film úplně zapomněla. Teď mi ale byl připomenut, a na jedné noční jsem se podívala. Můžu říct, že jsem se nestačila divit! Film se mi (na to, že je český), moc líbil, hlavní hrdinové mi během těch dvou hodin přirostli k srdci. Nakonci jsem si ale nebyla jistá, bylo to smutné? Nebo úsměvné? Asi oboje. V jednu chvíli jsem se dokonce rozbrečela vztekem. (Radím, nebrečte v práci, lidi pak divně koukají :D)
Každopádně doporučuju všem, kteří ještě neviděli.

5 komentářů:

M.Isle řekl(a)...

už dlouho se na něj chystám mrknout, protože kniha je prý taky skvělá. No asi si vážně budu muset udělat čas a kouknout se :)

Dee řekl(a)...

aj ja som videla, mne sa páčila hlavne tá scéna s Dankěm :D

Jane řekl(a)...

Doporucuji vsem, byli jsme na tom v kine, taky jsem brecela a s koncem jsme na tom stejne. Taky doporucuju vsem znamym. :)

Chilly Chick řekl(a)...

aj mne sa velmi pacil ten film

▲Tyna řekl(a)...

jo, je to supr film:)