24.04.11

My Week

Report z minulého týdne. Kdo nerad články s dlouhým textem a málo fotkama, zdravím vás, dnes bude hodně textu a málo fotek :D.

MONDAY
Týden začal trochu zvláštním způsobem, radši nebudu psát, co se přesně dělo, aby mi nezablokovali blog pro nevhodný obsah :D. Z neděle na pondělí jsem byla v práci, takže jsem potom spala jen pár hodin přes den. Zbytečně jsem šla do školy na konzultaci, protože jsem se ani nedostala na řadu a musela jsem běžet zase do práce. Tam to tentokrát bylo v pohodě, chtěla jsem se učit, což moc nevyšlo, ale aspoň jsem napsala kousek eseje do angličtiny.
TUESDAY
Spánek? Jak to zpívá ten Xindl X, spánek je pro nuly? Já si zvládla zdřímnout aspoň na tři hodiny a potom mě probudil zvonek, přijel Martin! Spolu jsme měli busy day, on měl spoustu schůzek, já ho na několik doprovodila, hlavně na tu pro mě nejpříjemnější - s Ondrou. Taky jsem běžela na poštu pro tajemný balíček od... Jakuba Polanky! Stay tuned a dozvíte se víc. Navštívili jsme taky několik ateliérů a obchodů českých módních návrhářek, byli jsme např. u Taťány Kovaříkové, která na první pohled vypadá přísně, ale je strašně milá! (A měla tam tak krásné šaty, ach.) V mezičase jsem si ještě stihla koupit nejlepší podprsenku v H&M (ale tu neukážu). 
K večeru jsme unaveni vpadli do Panerie v Jindřišské (kde náhodou seděla i moje kolegyně :) a poté jeli domů, tam jsem zběsile do půlnoci dopisovala třístránkovou esej do angličtiny na středu. (A mazlila se s výtvory od pana Polanky a spol. :D)
WEDNESDAY
Dospávám. Běžím do školy odprezentovat svou esej. Měly to být tři stránky, kde jsme měli popsat a shrnout svou bakalářskou práci. Polovina lidí vyletěla, hlavně ti, co měli gramatické chyby v eseji a taky ti, co mají špatnou výslovnost (a to má očividně většina). Mě to naštěstí minulo, uspěla jsem, i když jsem byla docela nervozní a myslím, že jsem plácala páté přes deváté :D.
Potom jsem měla dvě hodiny volno, tak hádejte, co jsem šla dělat? Jasně, nakupovat :D. Nějak mě napadlo, že strašně potřebuju šaty, několikery jsem si vyzkoušela, ale žádné se mi extra nelíbily, tak jsem přešla na nápad, že NUTNĚ potřebuju nové sako, tak jsem v MNGu vyzkoušela asi patero sak, ale opět se mi žádné nezdálo perfektní, tak mě napadlo, že vlastně spíš POTŘEBUJU nové světlé baleríny :D a běžela jsem do Vagabondu, kde jsem si jedny pořídila, samozřejmě ne světlé, ale černé. Jsou boží! (Vyfotím, slibuji.)
Poté, celá rozjařená z nových bot, jsem šla na konzultaci bakalářky a  domů, ověšená taškama jako vánoční stromeček (ještě nákup v Albertu :D). 
Doma jsem pak ve schránce našla novou Marii Claire, velikonoční pohled od babičky a supernejlepšííí dopis od Haninky, společně s balíčkem nasušené máty (na čajík). První co mě napadlo bylo, že mi Háňa poslala marihuanu :DD. Na poště si jistě říkali, co to v tom sakra je, divím se, že obálku neotevřeli :D.
Večer jsem se vydala na party ke spolužákovi, kde jsem za přibližně dvě hodiny stihla vypít lahev růžového lambrusca a půlku růžové bohemky :D. P.:"Tentokrát jsme neudělali ostudu ne? Bavili jsme se o normálních věcech." K.:"Myslíš o tom, jak pojedeme od Thajska, přemluvíme nějaké Thajky ať s námi jedou do Česka a založíme tady bordel?"
Z domácí party jsme se přesunuli na školní party, kde mě to ale tak nebavilo. (Ale aspoň jsem dostala bublifuk!) 
THURSDAY
Vstávání v pět. Po 3 hodinách spánku nic moc. Kafe, kafe, kafe. Nakonec jsem to v práci nějak přežila a večer jsem neodolala a šla do LMB na koncert Sunshine! Hráli songy z nové desky Karmageddon (která vyjde 2/5 zapište si to!) a bylo to tam úplné peklo! :D Nové songy jsou božíí, nemůžu se desky dočkat. Jednu píseň se Sunz odehrál Dušan Neuwirth a Manifesto odehrál/odzpíval Michal Motyčka, což byl fakt super zážitek! Nikdy by mě nenapadlo, že Sunz a Niceland půjdou tak super dohromady. Joo a na baru po mě chtěli občanku! :D Tak jsem byla zase potěšená, že vypadám jako by mi ani nebylo 18.
foto: ireport
FRIDAY
Původní plán - psát eseje, seminárky, bakalářku. BOHUŽEL se nepodařilo. Nakonec jsem strávila odpoledne na Letné s kelímkem piva :D. Bylo fakt nádherně, poprvé jsem byla venku jen v tričku s krátkým rukávem. 
Taky jsem se na Floře stavila v Reserved, kde teď mají trička s Marilyn Monroe a s Audrey Hepburn. Vím, že Audrey je pro spoustu bloggerek ikonou, takže šup do Reserved! :P
Večer jsme s Radkou šly na jumping, který mi utekl rychlostí blesku. Nejhorší byl konec, kdy jsme posilovaly s činkama. Myslela jsem, že už to nezvládnu. (A celé tělo mě začalo bolet až dnes :D). Tak jsme si po cvičení koupily za odměnu točenou zmrzlinu ve Světozoru.
SATURDAY
Celý den v práci. Hrůza. Odešla jsem asi o hodinu a půl později, plno lidí a hlavně pořád nějaké problémy, takže jsem byla ráda, že jsem večer doma. (Ale aspoň každý dostal od ředitele 2 Kg jahod!!! Mňam :)
Doma se mi podařilo konečně dát do perfektního stavu koupelnu - konečně jsem koupila tyč a závěs :D. Takže jsem si to pěkně nainstalovala a byla na sebe pyšná (čekám, kdy to na mě celé spadne).
SUNDAY
Opět v práci. Nebylo to tak hrozné jako v sobotu. Večer jsme byly s Radkou ve Světozoru na film Sofie Coppoly, Somewhere. Moc se mi líbil a doporučuju. Dobrou noc*
picture source google.com


4 komentářů:

Joll Burr řekl(a)...

Jooou aspoň máš co dělat že!:D a těším se na baleerínky teda!:) a chci vidět i podprsenku jako!:D

M! řekl(a)...

jééé, Sunz-díky za komentář na blogu, škoda, že jsme se neviděly :(
somewhere jsem viděla už před týdnem a líbil se mi.. nejvíc asi ona!:)
ale vynechala bych ty dlouhé pasáže, než čyřitkrát objede tu dráhu? to bylo na mě moc :D

Jane řekl(a)...

Pekne shrnuty tyden, libi moc. :)

Katie řekl(a)...

Joll: tak ja ti ji ukazu nekdy v soukromi :DD
M!: me se prave ty dlouhe pasaze libily moc..:)
Jane:dix:)