08.04.11

Hallway

Poslední dny jsou úplně skvělé. Projekt ve škole se nám s klukama moc povedl, jsme šikovní! Konečně je počasí na točenou ze Světozoru (stejný nápad měla včera velká spousta lidí, byla tam kilometrová řada :), sezení ve Františkánské zahradě nebo u kašny na Uhelném trhu. 
Taky jsem si byla včera zacvičit, skvěle jsem se odreagovala, celou hodinu jsme cvičili na jeden dlouhý remix nejlepších hitů Madonny! (To, že jsem si pak v šatně zapomněla cvičící leginy je jiná věc :D). Po cvičení ještě na procházku, pro džusík do Mangaloo, do Marks and Spencer na dobroty a domů.
Teď se chystám na rande s mou Marketuli, sraz ve Sbux na Malostranském náměstí, kam se chystám i v neděli na Meet up! Jde i někdo z vás? :)
Fotky ještě z Drážďan, z muzea, kde jsme objevily (Bárb objevila) skvělé místo na focení :) 




 wearing džíny FF, boty New Yorker, tričko HM, sako Zara (second hand)

10 komentářů:

suzinqa *girl with the black arm* řekl(a)...

skvele sako!

Ace řekl(a)...

YES YES OH YAY!!

Foly D. Sante řekl(a)...

pekné sačko, také niečo by som brala

Adela Chloe řekl(a)...

ta chodba mě zase dostala! :)

no a tobě to na fotkcáh sluší, jak jinak že.
P.S. v neděli můžu! SMS! :)

Kockandy řekl(a)...

Přesně outfit,co se mi libí :)

Katie. řekl(a)...

hezkyyy :)

Mora e Bionda řekl(a)...

To pruhovane sacko je skvele, obrovsky ti slusi! Takovy fajnovy outfit :-)

Veronica řekl(a)...

super sáčko..:)

Irr long řekl(a)...

uŽASNY STYL MÁS

Katie řekl(a)...

diiky vsem*