19.04.11

Fake tales of San Francisco

Koncert Kryštof v sobotu byl skvělý. Jako dvě korunované blondýnky jsme sice dorazily původně do špatného kina (myslela jsem, že ONA VÍ, kde to je! :D), ale na správné místo jsme dorazily včas. Film, který koncert doprovázel byl vtipný ("ty jsi tady Polhreich"), milý a plynule navazoval na písničky a obráceně. Byly jsme hodně ve předu, takže jsme viděly a slyšely vše. A Richardovi to moc slušelo, víte.
Během posledního měsíce mi přišlo přibližně pět nových knih o Beatles, koupila jsem si pár časopisů... a nestíhám to číst, vůbec, Reflex teď čtu tak měsíc dozadu (a to mě štve, ten se má číst aktuální!), hromádka dubnových časopisů ještě čeká. (Ale pořád jsem na tom líp než má spolubydlící Markéta, která pokaždé když jí donesu ze schránky novou ELLE říká "už zase? Ještě nemám přečtenou tu únorovou" :D). 
Čas je nedostatkové zboží a proto vám píšu třeba zrovna teď, ve 4 hodiny 11 minut ráno (a měla bych dělat něco úplně jiného, ale nemám sílu). Na zítřejší zkoušku už se naučit nezvládnu (mozek nespolupracuje a je mu úplně jedno, že si musím zapamatovat skripta z dopravy), takže se musím přihlásit na jiný termín, třístránkovou esej do angličtiny jsem taky přes noc nestihla, mám půl strany, takže zbylé dvě a půl budu muset dopsat někdy přes den. Ale to vážně netuším kdy, když se musím trochu vyspat, potom mi přijede návštěva a večer se jdeme s Radkou fotit. 
Nestěžuju si. Jen jsem si tak chtěla shrnout svou dnešní situaci. A zítřejší. Vlastně taková situace bude přibližně do konce června. Možná dýl. Takže bych se ráda předem omluvila, když nebudu přispívat moc často, ani komentovat to, co napíšete vy. Jednou si to ale vše přečtu (i když s velkým zpožděním). 
NESTÍHÁM je teď mé oblíbené slovo. Ale abych nebyla jen pesimistická,že nic nestíhám, musím říct, že je to i proto, že na zábavu si vždycky čas najdu. Na meet up minulý týden jsem šla po 3 hodiných spánku, v posledních 7 dnech jsem byla na třech skvělých koncertech (Does it offend you yeah, 100°C, Kryštof) a na další se chystám (křest Sunshine) a ve středu se asi mihnu na školní party v retrostylu. A když je venku hezky neodolám a zajdu aspoň na krátkou procházku. Z té sobotní mám exkluzivní fotku nejlepšího prstýnku!
 Dokáže někdo přečíst, co říká? Jo jasně, je to NEČUM. :D To mě prostě dostalo! A tak jsme s prstýnkem byli na procházce, po Vltavě plula plachetnice a prstýnku se moc líbil výhled na Pražský hrad.
ring by minimon a photo by P. 

4 komentářů:

Tyna řekl(a)...

wow, celkem rušno u tebe :D to já mám oproti tobě teda pořádný leháro..ale taky nestíhám číst časopisy.)

Michelle řekl(a)...

Potřebovala bych, aby byl den tak jednou delší, abych to všechno stíhala :D prstýnek krásnej!

Jane řekl(a)...

ha, ten prstynek. :DD
a strasne ti zavidim vsechny ty koncerty, ja to normalne potrebuju jako sul!

Katie řekl(a)...

Tyna: já chci taky leháro :)
Michelle: díky,, jj já to říkám pořád, týden nejmín 8 dní :D
Jane: v UK jistě bude plno parádních koncertů! :)