16.04.11

Eight days a week

Tak jsem ten čtvrtek nakonec nějak zvládla a i jumping byl boží! Jsem ráda, že jsem nevynechala a poctivě jsem tam šla :). 
Včera jsem celý den byla v práci, večer jsme se pak doma s Radkou rozhodly, že půjdeme na Code:Mode, kde se mi teda líbilo o hodně víc než na podzimní/zimní edici. Zamilovala jsem se do triček a tílek značky The Birthday Suit! Bohužel, tílko co jsem chtěla měli už jen XXL. Možná se tam ale ještě vrátím pro tričko s Karlem Lagerfeldem :) Ale nejlepší stejně byla leopardí matrjoška! Tenhle stánek pro mě byl highlight celého Code:Mode. 
Já osobně jsem si tam koupila jednu věc a to plastový prstýnek od Minimon, který vám brzy představím v celé jeho kráse. Je nejlepší! :D (A dostala jsem od nich skvělé nálepky, myslím, že na laptopu se budou skvěle vyjímat!)
Dnes ráno jsme s holkama dělaly k snídani palačinky, já si udělala s tvarohem a s jahodama, takže jsem příjemně nacpaná a chystám se dopsat konečně už bakalářku, tak mi držte palce! A večer koncert kapely Kryštof!
Protože nemám žádnou novou fotku (dnes snad něco vyfotíme?:), tak se s vámi podělím s pár fotkami z webkamery :D

 before the party
Vzkaz :D (minulý víkend jsem slíbila, že vytřu podlahu a Radka slíbila, že upeče koláče. Samozřejmě jsem na to zapomněla, a když jsem přišla někdy v noci domů z koncertu DIOYY, na stole byly koláče a na nich tento vzkaz...znáte to, bez práce nejsou koláče :D)
 New hat
 HelloVínek

edit: foto mého pracovního stolu, ať vidíte, jak poctivě pracuju :D 

11 komentářů:

Tyna řekl(a)...

super článek:D
držim palce s tou bakalářkou.)

Ace řekl(a)...

muj stul si vycital, ze je na nem bordel, ale kdyz videl tvuj stul, veskere vycitky ho presly! :DD

nat řekl(a)...

TOBĚ TO TAK SLUŠÍ PŘED TOU PÁRTY !!!!! <333333333333 NEJVÍC JAKO ASI CO JSEM KDY VIDĚLA <33333333333333333333

Hanita řekl(a)...

ten stul... se mi libi jak i na reprak jsi postavila tak 10 veci... XDDDD

Katie řekl(a)...

Tyna: dííky, zrovna nad tím sedím :D
Ace: :DDDDDD můj stůl je uražen
Natálko: díík se teď uplně červenám:D**
Hanita: :DDDDD nemám místo no! :DDD

Mary řekl(a)...

tá prvá fotka je NÁDHERNÁ!!!!!!! Uplný sex!

a milujem fotky pracovných stolov:))

Martina Golightly řekl(a)...

Skvělý vzkaz! :D

Jane řekl(a)...

ja mam stejnou mysku :)

Delfa řekl(a)...

miluju tvuj stul a krasny hrnek.o) okamzite se nastehuju a vytru:o)

M! řekl(a)...

jojojo! tričko s matrioškou bylo fakt nejlepší!
držím ti palce s bakalářkou!:)

Natali řekl(a)...

Máš fajnový blog a dobrý pracovní stůl, trošku se podobá mýmu :D

http://getdressednow.blogspot.com/