27.04.11

Countryhouse

Už je to pár dní (týdnů možná), co mi přišel dáreček od úžasné Evy z blogu Glamazon - a to "peříčkové" náušnice. Náušnice podobného stylu moc nenosím, protože si myslím, že mi nějak extra nesluší, ale do těchhle jsem se zamilovala. Ven jsem si je zatím vzala jen jednou a ten den strašně foukal vítr, takže jsem měla vlasy všemožně v těch náušnicích zamotané, no nebylo to příjemné. Už se těším, až je vezmu příště, za krásného slunečného dne a hlavně do bezvětří :). Jak se vám líbí?








Ještě jednou díky, Evi!:)


8 komentářů:

Lucie řekl(a)...

nádherné!!

Mora e Bionda řekl(a)...

Ja jsem cekala zase klasicke pericko... ale tyhle se mi libi MNOHEM vic!!

Joll Burr řekl(a)...

Jeee pekne jsou! A slusi ti!

▲Tyna řekl(a)...

jsou krásné.)

Jane řekl(a)...

libi se mi moc!

Chilly Chick řekl(a)...

perfektne nausnice!

Ev řekl(a)...

mam radost, ze se ti libi a dosly v poradku :)

káča řekl(a)...

moc hezké náušnice