11.04.11

Being bad feels pretty good

Pracovní víkend jsem přežila! V neděli jsem trochu vynechala spánek (téměř, spala jsem 3 hodinky :) a ve 12 hodin jsem měla sraz s Adélkou. Prošly jsme se přes Karlův most a došly do Sbux na další bloggers meet-up pořádaný Módní unií. Tentokrát bylo téma psaní do módního časopisu (nejen o módě :). Redaktory Kristýna a Petra nám vykládaly o práci v časopisu InStyle, jak vznikají články, co je na práci baví a co méně, co zajímavého se jim stalo. Celé setkání mě moc bavilo, dozvěděla jsem se spoustu informací, které mě zaujaly a poznala spoustu nových milých bloggerek. (Je neskutečné, jak jsou všechny bloggerky krásné, vždycky se mezi nimi cítím jako největší šereda. Fakt! :)
Po skončení jsem vyrazila do Palladia do PUMY, za mou nejdražší Marketulkou. Potřebovala jsem totiž tričko/tílko na cvičení. Vybrala jsem si tam růžové tílko (chtěla jsem černé, ale Marketuli mě přinutila vzít si růžové :D) se všitou sportovní podprsenkou, tak jsem zvědavá, jak se to osvědčí :D. A nebyla bych to já, kdybych si nekoupila ještě něco, růžovo-fialové (!!!) pruhované mega tričko mi říká paní. Jsem do něj zamilovaná, vrátím se tam i pro černobílou a modro zelenou verzi :D. Zašla jsem i to Topshopu, kde jsem sice nic nekoupila, ale zato jsem tam potkala krásku z Le Simple a jejího muže a taky Alici, která si koupila skvělý náramek :).
Po nákupech následovala procházka v Riegráči (ale mezitím jsem se musela jít domů převlíct a přezout, ty šaty, co jsem měla na sobě, mají nebezpečně velký výstřih, necítila jsem se moc dobře a hlavně každý zíral!), vzala jsem s sebou foťák a nevyfotila ani jednu fotku (nečekaně), zjistila, že muži nemají žádný orientační smysl a následně jsme doma vypili láhev lambrusca a prohlíželi si staré fotky. 
Večer jsem běžela do LMB na koncert Does it offend you, yeah? Byli báječní, i když zpěvák pořádně odflákl Let´s make out a nehráli Epic Last song. V Music baru taky měli nové Brusinkové Frisco! Mňam :).
Koncertem den ještě neskončil, ještě jsme koukali na Help!, dali si vodní dýmku (já propálila koberec :D) a pak až domů a do postele. 
Dnes blog bez fotodokumentace, nic jsem totiž nefotila, spíše jsem nestíhala vstřebávat zážitky. Zítra nebo pozítří se těšte na mini haul z drogérie. (Zase jsem se nechala unést :D)

 A aby to tady nebylo dnes úplně bez obrázků...:D Nejlepší kapela, ever.

edit: video ze včerejška! The funky monkey is coming!

6 komentářů:

fleurinka24 řekl(a)...

A já jsem si říkala, že jsem tě na těch DIOYY určitě viděla... Taky mě trochu štvalo, že Epic Last Song nezazněl, ale jinak byli výborní :)

Joll Burr řekl(a)...

Jeej ty se tam máš! Těším se, až tě taky tak budu moct jen tak potkat v Topshopu!:D

nat řekl(a)...

Tyhle velký trička jsou nejlepší. Všechno schovaj XDDD

Jane řekl(a)...

to triko je naprosto boziiii

pól řekl(a)...

a co teprve blogeříí! jeden kunďák vedle kunďáka ;D

Katie řekl(a)...

fleurinka: jj, vyborni byli! mohli by brzy zase prijet :)

Joll: tam se jistě brzy potkáme! a když ne, tak půjdem spolu :P

natálka: právě!!! včera mi zrovna kamarád říkal, že to mám takový stan :D a že bysme se do něj vešli oba dva :D

Jane: díík

pól: no a co teprve bloggeři! třeba takový ten z tideturned,ten je!:P