11.03.11

Week

Tenhle týden strašně rychle utekl. Práce, kafe, škola, kafe, škola, kafe, škola, kafe, škola :D. A tak pořád dokola! Skoro se nezastavím, ale tak mi to vyhovuje. 
Dnes večer se koná v Paláci Alkoholiks, pardon Akropolis :D, poslední koncert Southpaw!
Je to kapela mého mládí, gympl jsem na nich protancovala, Goodwill jsem na nich protancovala. Byly to vždycky nejlepší koncerty, pády v sedě, spousta vína, vodka s džusem, spaní v lesoparku, Přístav, taky první koncert s mou nejdražší Marketuli byl Southpaw! Bude to rozhodně nostalgický večer a užijeme si ho ve velkém stylu :D.
 Kousek ze středečního outfitu. Černé slimky FF, tričko Lindex, košile Camaieu.
  Kousek z dnešního outfitu. Slimky FF, tričko MNG, sako Zara (second hand).
 Taky bych vás chtěla upozornit na skvělý počin mého kamaráda Martina. Navrhl skleničky na víno v absolutně revolučním pojetí :). Hned jak jsem je poprvé viděla, tak jsem si je zamilovala! Odkaz na článek o nich tady.


A úplně na závěr jeden z hoodně starých Southpaw videoklipů :D. Can´t wait for evening.

10 komentářů:

LC. řekl(a)...

Ty skleničky chci!
A Southpaw mám taky ráda :)

Joll Burr řekl(a)...

to Lindex tričko musím mít! Užij si večer!:)

Jane řekl(a)...

ja videla, ze to burian psala na fb a rikala jsem si, jak bych sla. a opet ona pujde katie. tss teda. ale uzij si to moc!! :))
a ty sklenicky jsou naprosto dokonalee!! :)

ABNY řekl(a)...

Ahoj, promiň, že tě zaplavím otázkami, ale dají se ty skleničky od něj koupit, nebo jsou to zatím jen prototypy? A když ano, tak za kolik? Uvažuju totiž, že bych je pořídila známému ke svatbě, kdyby byly k mání :)

Katie řekl(a)...

ABNY: zatím se nevyrábí, bude jen asi pár kusů k prodeji. Ale protože je o ně zájem, tak se jich snad udělá více, já je taky totiž chci :))

tonbogirl řekl(a)...

wow, tie pohare su skvele - my s chlapom sme vinne musky a takyto zazitok by sa mi pacil! :-)))

FENDI řekl(a)...

tak to je fakt pecková sklenička!

Lucie řekl(a)...

tak ty skleničky jsou naprosto dokonalý, kamarád má obří talent!!!

Katie řekl(a)...

Jsem moc ráda, že se vám líbí, pochvaly vyřídím :))

ABNY řekl(a)...

Katie, tak kdybys mi dala vědět, až je bude prodávat, byla bys strašně hodná O:-)