05.03.11

Spring wishlist

Néé, tohle všechno si opravdu nepřeju, jsem trochu skromnější :D. Je to hlavně inspirace pro nákupy, až mi skončí ban (musím se přiznat, že jsem ho dnes porušila, ale kabátek v Zaře za 399 Kč jsem prostě nemohla jen tak přejít :D).

 šatičky: černé - Glue store, červené - Parker, béžové - Rebecca Minkoff
 trička: americké - Miss Selfridge, rentgenové - Alexander McQueen, bez ramen - Vans, I need coffee - Wildfox, rock out - singer22.com, Beatlesácké - delias.com
 bundičky: s dvouřadým zapínáním - NicholasK, béžová - Vero Moda, se zipem na boku - Narciso Rodriguez, růžovoučká - Alexander McQueen, poslední dvě černé krásky - Rick Owens
 botičky: třpytivé balerínky - Steve Madden, černé tenisky - Converse, balerínky s mašlí - Ferragamo, se srdíčky - Melissa by Viviene Westwood, růžové oxfordky - asos, béžové s lebkami - Alexander McQueen

tašky: černá - Alexander Wand, béžová uprostřed - Mulberry Bayswater, béžová - Proenza Schouler PS1, béžovočerná - Céline, žlutá - Proenza Schouler PS1, batmanovská - amazon.com 

7 komentářů:

pól řekl(a)...

toho BATMANA chci!

Mora e Bionda řekl(a)...

Skvely vyber... botky bych brala uplne vsechny, no a Celine bag radsi nekomentuju, to uz je laska naveky veku :-D

Foly D. Sante řekl(a)...

wow, skvelý výber. Neviem čo mám skôr chváliť. Mňa zaujali najmä kabelky a saká!


giveaway u mňa na blogu, ak máš záujem:)

Jane řekl(a)...

jsem zvedava, kolik si toho doprejes. :)

Veronica řekl(a)...

Ty růžové oxfordky jsou nádherný!!:)

Rachel řekl(a)...

Celine! Proenza! Mnam! Good eye. :-)

tonbogirl řekl(a)...

oki, potom, ak by sa ti z toho nieco zunovalo, mozes posunut tymto smerom. dakujem! :-)