31.03.11

Should I stay or should I go?

V pondělí ráno jsem se vzbudila s plánem, že vám vyfotím svůj den. Začalo a skončilo to se snídaní, pak se vše nějak zvrtlo a už jsem nevyfotila (radši) nic! Takže tady se můžete pokochat tím jedinným, co z mého plánu zůstalo :D.

V pondělí jsem se sečetla (pěkná trapárna), ještě ale zbývá na vyplnění bytový list, do toho se mi vůbec nechce. Taky jsem ten den byla na konzultaci ohledně bakalářky a stavila se do Rossmana pro něco, co tam vůbec neměli, zato tam měli jiné věci, takže jsem neodešla s prázdnou. Byly to kapky na rychlé schnutí laku na nehty, fialová metalická tužka na oči, světle fialový lak a korálová rtěnka (vše Essence).
 Tolik vychvalované, jsem zvědavá jestli budou fungovat.

Poslední dva dny se maluju jen s ní, barva se jmenuje Coralize me!
Úterý jsem celé proseděla v práci, večer jsme se spolubydlícíma a jedním kamarádem vyrazili do baru na víno, kde se to trošku pokazilo ve chvíli, kdy jsme se shodli, že je super nápad dát si pár panáků tequily! Nebyl to vůbec super nápad :D. Ještěže chodíme do baru Puerto Rico, který je o ulici vedle, takhle se domů vždycky nějak doplahočíme.
Dnes jsem akorát zašla na angličtinu, kde jsme zjistili, že nic neumíme, státnice jsou za dveřmi, máme strašnou výslovnost a nic se nestíhá. Rychle domů a do práce, kde jsem teď.
Jako bonus přidávám fotky mých jarních vůní!
 Ostružina ze Zary. Stála jen 9.95 EUR a vážně mi zavoněla. V České Zaře jsem ji viděla za 299 Kč, určitě si brzy koupím další balení.

Bulgari Jasmin Noir. Vůně těžší, spíš na večer. Mám v plánu ji darovat mamince, jistě jí bude vonět víc než mně.
Dobrou noc!

9 komentářů:

miss turquoise * řekl(a)...

Mám chuť na tvou snídani :-)

natalia peréz řekl(a)...

:DDDDDDDDDDDDDDD bezva teda!

Moly řekl(a)...

teda budu muset neco od essence taky vyzkouset, kdyz to vsichni tak chvalite!!!!

Jane řekl(a)...

jahuuudky, mnamka.
ta rtenka se mi libi, hmmm...ze bych se taky pustila do nejake takove? ale ja proste rtenky nosti neumim...si pripadam jak klaun. :)
ale dneska maji slevy 30% v Body Shopu, tak pujdu utracet tam. :)

Tyna řekl(a)...

to je úžasnej článek:D:D
ta snídaně vypadá dokonale (všechno, kde jsou jahody vypadá dokonale:D) a potřebuju ty kapky na rychloschnutí a tu rtěnku! ukaž se nám v ní please:))

biancaprincipessa řekl(a)...

Mnam tie jahodky:)!dobre chute si nam urobila!:)

Joll Burr řekl(a)...

hmmm ta blackberry se mi líbí, vem ji o víkendu se mnou veen!;D aji tu rtěnku jo, chci vědět jak vypadá na rtech!:) a ta snídaněěěě!<3

Be the vogue řekl(a)...

Essence i kdyz je to levna znacka, ma nektere vyrobky skvele.) A jahudky hmmmm, delas mi chute:)

Luczynka řekl(a)...

Na ty kapky se taky chystám, tak snad to bude fakt fungovat:-)